Відновлюючись після Другої світової, європейський автопром як ніколи потребував дешевого транспорту для коротких маршрутів. 1955 року італійці знайшли рішення, змайструвавши з вагонного компоновання, панорамного скла та гуми «мікроавтомобіль-бульбашку», нині відомий як BMW Isetta. Попри його чудернацький екстер’єр, цей малюк врятував баварців від банкрутства у найважчий для компанії фінансовий період.

Віддамо Isetta належне без неї красунчик i3 у майбутньому ніколи не пізнав би чудових українських доріг. Кілька років тому на знак вдячності Isetta перевипустили та представили на Женевському автосалоні.  І, до речі про малюків ми вже розповідали про Honda Urban EV, із персональним голосовим асистентом, мінімалістичним дизайном та дисплеями замість бічних дзеркал.

BMW Isetta

Уже за кілька тижнів розпочнеться щорічне автомобільне шоу, де будуть представлені найочікуваніші електромобілі цього року. Женева потішить нас не тільки мальовничими концептами, але й серійними електрокарами та гібридами від провідних автомобільних гігантів.

Ми зібрали для вас найочікуваніші та найцікавіші електромобілі 2019 року, які покажуть на Женевському автосалоні.

Утім, поціновувачів електротранспорту можна буде здивувати не лише ностальгією та вінтажем: нещодавно анонсований Audi Q4 e-tron та його рендер вражають своїми формами та інтер’єром. З технічними характеристиками усе банально найімовірніше, вони будуть аналогічними старішій моделі e-tron із батареєю 95 кВт*год і запасом ходу 400 км.

Зрештою, дизайн зазнав змін: інтер’єр став компактнішим, а екстер’єр обтічнішим, аби скласти гідну конкуренцію прийдешній Tesla Model Y. Анонсований електрокар лише концепт серійної моделі, яку запустять у виробництво за кілька років. Ми не знаємо, як в Audi дійшли згоди щодо суміші мінімалізму та купи елементів, що випирають, водночас, та концепт залишається концептом.

Концепт Audi Q4 e-tron

Позмагатися з Маском хочуть не тільки німці, а й вікінги на початку року дочірня компанія Volvo анонсувала фотографії Polestar 2, якого тихцем теж кличуть «вбивцею» Tesla. Фастбек із чотирма дверима матиме 400 к.с. та запас у майже 500 км ходу на одному заряді. Полярна зірка потішить нас репрезентом нової системи Google Android з автомобільною версією Google Assistant.

Хоча дизайн витриманий у стилі білого полярного ведмедя, ми маємо усі підстави вважати, що серійна модель буде більш подібною до гепарда, адже запланована потужність складає 600 к.с.

Volvo Polestar 2

А ось новий Mitsubishi, як припускають, буде чимось середнім між Outlander та Pajero. Цікавий тизер оголосив ім’я потенційного концепту Engelberg Tourer. Символічно, з огляду на однойменний популярний швейцарський курорт поблизу Женеви.

Про сам Tourer наразі майже нічого не відомо, окрім п’яти дверцят та агресивного дизайну: Х-подібний передок, вузькі брівки ходових вогнів та випуклі передні фари. Зарядка, як завжди, лишається по правий бік борту, а верхня надбудова нагадує знімний багажник. Концепт концептом, але японці останнім часом віддають перевагу гібридам, якщо мова заходить про серійне виробництво. Ми ж сподіваємось, що Engelberg Tourer буде повністю електрифікованим.

Рендер анонсу Mitsubishi Engelberg Tourer

Повернімося до футуризму. Найбільш порадувала добірка рендерів інтер’єру нової Skoda Vision iV. Концепт цього неймовірного купе-кросовера чехи назвали «революційним», тож чекаємо на масовий інстаграм-звіт із Женеви. Хай там як, проривні інновації Skoda вже реалізувала у хетчбеку Scala та кросовері Kamiq.

Ймовірно, Vision iV буде логічним продовженням вищеназваних моделей, успадкувавши майже повну відсутність кнопок (замість них будуть великі сенсорні дисплеї). Vision iV стане першим електрокаром Skoda на новій платформі MEB від Volkswagen.

Двигун внутрішнього згоряння та трансмісія зникають, у такий спосіб даруючи інтер’єру додатковий простір та кавалочок комфорту. До речі, наш сайт можна буде скролити регулярно, адже підлокітники обладнають бездротовими зарядками. Редакція наполегливо радить не робити цього за кермом.

Офіційний концепт Skoda Vision iV

Одним з аутсайдерів ринку електрокарів є Citroen. Утім, цього року французи планують виправити таку ситуацію, презентувавши компактний міський Ami One. На щастя, його анонс супроводжувався офіційними фотографіями та технічними характеристиками. Як і з Isetta, назва відсилає нас у 60-ті, коли ластівка Citroen Ami була найпопулярнішою моделлю компанії було випущено майже 2 млн одиниць. Малюк зі скромним запасом ходу в 100 км буде заряджатися лише дві години.

Відправляти його, судячи за параметрів, можна буде Новою поштою: 2,5 м довжини та 1,5 м висоти та ширини. Електрокар буде повністю інтегрований зі смартфоном, який можна розмістити у док-станції на передній панелі. Також гарна новина для тих, кому мама присилає гроші з Італії на нову євробляху для керування Ami One не потрібні водійські права. Щоправда, гасати нічними трасами навряд чи вийде, адже максимальна швидкість малюка-француза менш ніж 50 км/год.

Citroen Ami One

На додачу, на нас чекатимуть прем’єри концепту баггі від Volkswagen, хетчбек від Peugeot та суперкар від Aston Martin. На жаль чи на щастя, компанії приховують від публіки будь-які новини про прийдешні електрокари. Водночас повсюдна електрифікація з моди стає необхідністю.

Тож пильнуйте саме електричні новинки Женевського автосалону, адже вони наше майбутнє.

Коменти