«Ми те, що ми їмо», — кажуть розумні люди. А їмо ми, буває, що під руку потрапить. І передусім через рекламу, що популяризує шкідливий раціон. Саме такий логічний ланцюжок ліг в основу офіційної заборони рекламувати нездорову їжу та напої з високим вмістом жиру, солі та цукру у мережі громадського транспорту Лондона.
«Персонами» нон грата стали відповідні плакати та сіті-лайти, розташовані на зупинках підземного та наземного транспорту. І їх вже почали демонтувати. Та деякі оголошення про шкідливі для здоров’я продукти залишаться на своєму місці. Не на завжди, а поки не спливе термін дії договорів оренди.
Всі інші замовлення, які надійдуть після заборони, підпадуть під нові правила, зазначили у Transport for London.
Великі рекламодавці вже підтвердили, що й надалі розміщуватимуть рекламу в мережі TfL відповідно до нових правил, рекламуючи свої продукти з низьким вмістом жиру, солі та цукру.
За словами мера Лондона Садіка Хана, такі заходи мають знешкодити «бомбу вповільненої дії» — розв’язати проблему дитячого ожиріння у столиці Великобританії. Водночас у Рекламній асоціації вважають, що така заборона навряд чи здатна змінити ситуацію. Ба більше, подібні дії завдадуть удару по доходах TfL, що, як варіант, призведе до підвищення вартості проїзду.
Опитування проводилося онлайн.
Окрім автобусних мереж, метро та поїздів, якими управляє TfL, зонами абсолютної заборони також стали перехрестя; служби таксі та приватний прокат авто; річкове перевезення; канатна дорога Emirates Air Line; автобусний вокзал Victoria.