Вночі 15 березня (за київським часом) Ілон Маск презентував Tesla Model Y unveil. На презентації довго говорили про попередні досягнення компанії та трішки про плани на майбутнє. Поміж іншого, Маск сказав одному із відвідувачів презентації, що спробує зробити Tesla, якою можна було б керувати навіть на Марсі.

Основною темою презентації стала нова Model Y, створена на базі Model 3 і зовні також схожа на попередницю.

Нова модель має підвищену позицію крісла водія, що дає кращий огляд, ніж раніше. Тут встановлені 15-дюймовий сенсорний екран і нова звукова система. Просторий скляний дах тепер має посилений захист від УФ-випромінення.

Безпека

Багато уваги приділили й безпеці: модель Y презентували як найбезпечніший автомобіль свого класу. Він має низький центр ваги та посилену структуру корпусу. Завдяки цьому корпус під час інцидентів деформується так, щоб забезпечити максимальний захист пасажирів.

Універсальні складні сидіння дозволяють перетворити салон на величезний багажник, лишаючи два місця — для водія та пасажира.

Модель має два незалежні мотори, які окремо відповідають за передні та задні колеса.

Електронне керування моторами адаптує їхню роботу до різних погодних умов (дощ, сніг, ожеледь) та до бездоріжжя.

Зарядка

Маск анонсував, що у світі вже встановлено понад 12 тис. суперчарджерів, які дозволяють швидко заряджати авто. Щотижня відкривається шість нових зарядних станцій.

Модель Y повністю електрична. На презентації запропонували заряджати авто цілу ніч, а зранку виїжджати, маючи повну батарею.

Автопілот

Камери, встановлені з усіх боків корпусу, дозволяють контролювати ситуацію навколо авто на 360о. 12 сенсорів відповідають за безпеку руху та автоматичне паркування.

Автопілот стежить за діями всіх автомобілів на відстані до 160 м.

Усі автомобілі Tesla мають систему екстреного гальмування, запобігання зіткненню та автоматично стежать за автомобілями навколо. Модель Y може рухатися на автопілоті. Автоматичне водіння працює на вулицях міст та автомагістралях. Також авто зможе самостійно приїхати й забрати вас де завгодно, на вказаній стоянці.

Продавати Model Y планують за тим же алгоритмом, що й попереднє авто: першими, восени 2020 року, компанія випустить три найдорожчі комплектації:

  1. Long Range із запасом ходу 482 км (300 миль) за один заряд, максимальною швидкістю в 210 км/год та розгоном до 100 км/год за 5,5 сек. Ця модель коштуватиме 47 тис. $;
  2. Dual Motor 450 км на одному заряді, максимальна швидкість — 220 км/год, розгін за 4,8 сек. Вартість моделі 51 тис. $;
  3. Performance запас ходу 450 км, максимальна швидкість — 250 км/год, розгін до 100 км/год за 3,8 сек. Ця іграшка спустошить гаманець покупця на 60 тис. $.

Стандартна версія Model Y (370 км на одному заряді, максимальна швидкість 200 км/год і розгін до сотні за 5,9 сек) буде коштувати 39 тис. $ і з’явиться лише навесні 2021 року.

Характеристики

  • кількість тягових коліс — 4 (4WD)
  • кількість моторів — 2
  • протитуманні світлодіодні фари
  • 14 динаміків, сабвуфер
  • підігрів сидінь
  • електронне регулювання крісел
  • супутникові карти, навігація в режимі реального часу
  • автоматичне відкривання дверей гаражу
  • тонований скляний дах з ультрафіолетовим й інфрачервоним захистом
  • автоматичне регулювання яскравості, складання й нагрів бічних дзеркал
  • музика/медіа через Bluetooth
  • 4 порти USB
  • док-станція для двох смартфонів

Також компанія показала інтер’єр авто, що теж майже не відрізняється від Model 3, але є більш містким (завдяки трохи збільшеним габаритам авто) та дозволяє комфортно їхати семи пасажирам одночасно.

Інтер’єр Tesla Model Y

Всі особливості автомобілів компанії, такі як автопілот, регулярні оновлення ПЗ тощо будуть також доступні й власникам Model Y.

Насамкінець Маск вигукнув, що вони повернули сексуальність в автопром (це був жарт про автомобілі Model S,3,X,Y) і подякував за багаторічну підтримку.

Оформити передзамовлення можна вже на офіційному сайті компанії: tesla.com/modely

Пишу про космос, мистецтво і технології так, щоб це було варто читати. Ведучий та сценарист Tokar.Review.

Коменти