Один із недоліків велосипедів, що працюють на електриці, — неможливість розрахувати заряд батареї: не встиг ти добратися до пункту призначення, а живлення вже немає. Та, здається, цю проблему розв’язали французькі інженери у своєму iweech. Цей e-bike за допомогою штучного інтелекту автоматично регулює енергозатрати, аби ви точно досягли мети.

Розробники запевняють, що ШІ вивчає ваші звичні маршрути (з дому на роботу або до школи), а також ваш індивідуальний стиль водіння. Коли користувач натискає кнопку i.Ride, система починає застосовувати ці знання.

ШІ бере до уваги кілька факторів: рівень заряду батареї, відстань, яку вам треба подолати, поверхню (дорога чи бездоріжжя), швидкість та напрямок вітру.

Щоб система вивчала маршрут, користувачу, перш ніж вирушити в дорогу, треба вказати пункт призначення. Це можна зробити через спеціальний додаток.

Велосипед оснащений 350-ваттним двигуном, що працює від батареї на 13,8 Аг.

На одному заряді можна проїхати 160 км.

Е-bike має передні й задні гальма, світлодіодну фару з автоматичним підсвічуванням та системою захисту від крадіжки. Якщо ж велосипед все-таки поцуплять, його пересування можна буде відстежити через GPS.

Важить iweech 18 кг.

Єдине, що бентежить в цьому ансамблі технологічної думки, — це, власне, ціна. Зробити попереднє замовлення можна через Kickstarter, де французи зараз збирають гроші на свій виріб. Точніше, вже зібрали. За потреби в 15 тис. € вони отримали вже понад 50 тис. €. Так от, мінімальна сума застави — 2 тис. €. А у роздріб велосипед коштуватиме на 40% дорожче.

Продажі заплановані на травень.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Підтримайте Токар
50 грн.

10% середньостатистичної статті,
або ж пів дня роботи нашого сервера

Підтримати
Ось вона, нагода стати причетним до розвитку незалежних медіа!
Коменти