Кілька років тому корпорації на кшталт Google чи Amazon разом із великими автовиробниками розпочали перегони в галузі автомобілебудування — хто першим створить доступний електрокар (бажано, самокерований), той і отримає ринок. Переможця ще немає, натомість ми отримали можливість спостерігати вже за іншими перегонами з дещо «вищою» метою — зібрати мотоцикл, що літатиме. О

Компанія Jetpack Aviation вже приймає замовлення на такий транспортний засіб. А конкуренти-любителі з Lazareth презентували прототип, що не просто зависає над землею, а й трансформується зі звичайного байка в летючий!

Компанія Людовіка Лазарета має великий досвід у створенні химерних машин, та презентований Moto Volante — найамбітніший її проект. Бо байк може не лише їхати, а й літати.

В основі мотольота — інша модель мотоцикла, створена Людовіком, а саме Lazareth LM-847 із двигуном Maserati потужністю 470 к. с. Але у кожне колесо Moto Volante, яких загалом 4, вмонтована реактивна турбіна JetCat на 96 тис. об/хв. Гідравлічні приводи повертають колеса на 45° у горизонтальне положення. Тому зовні він стає схожим на квадрокоптер. Але пропелерів апарат не має, і вгору підіймається завдяки роботі турбін.

За словами Лазарета, осідлавши Moto Volante, ви можете спокійно їхати дорогою, а за потреби злетіти, попередньо віднайшовши підходжу ділянку. Процес трансформації транспортного засобу почнеться після натискання спеціальної кнопки, і за 60 с після прогріву форсунок ви вже будете у повітрі!

Про всяк випадок кожне колесо оснащене балістичним парашутом.

Достеменно невідомо, що допомагає Moto Volante пересуватися землею. На відео здається, що він оснащений електричним приводом. Тому є думка, що насправді розробник позбувся двигуна Maserati, бо він заважкий для польотів, а гігантські циліндри V8 залишилися виключно як декоративний елемент. За інформацією французького BFM TV, загальна вага мотольота становить 140 кг.

На презентації можна побачити, як подруга Людовіка Ванесса злетіла на Moto Volante десь на 1 м.

Наступний крок — показати диво-байк на виставці Gitex, що пройде у Дубаї у жовтні 2019 року. Водночас компанія вже приймає попередні замовлення на свій транспортний засіб. Один екземпляр обійдеться у 496 тис. €.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Підтримайте Токар
50 грн.

10% середньостатистичної статті,
або ж пів дня роботи нашого сервера

Підтримати
Ось вона, нагода стати причетним до розвитку незалежних медіа!
Коменти