Компанія McDonald’s викупила ізраїльський стартап Dynamic Yield, що допомагає магазинам підбирати персональні пропозиції для покупок за допомогою штучного інтелекту.
Найпопулярніший фастфуд планує використовувати нейромережу у вікнах швидкої видачі замовлень, в МакАвто, а згодом і для терміналів самообслуговування в залах. Вона буде озвучувати клієнтам щоденні рекомендації, з огляду на пору року, погоду та час доби. У спеку робот запропонує морозиво, а зранку — каву. Отже, від пропозиції купити пиріжок ухилитися не вийде.
Dynamic Yield була заснована 2011 року, як компанія, що впроваджує сучасні технології у сфері торгівлі та допомагає підбирати покупцям персональні рекламні пропозиції, використовуючи інформацію про їхню поведінку. За час існування в неї інвестували вже понад 83 млн $, а найвідоміші її клієнти це: Fendi, Lacoste, Ikea, MediaMarkt, Sephora та інші.
Сторони не публікують вартість угоди, але джерела The Wall Street Journal заявляють, що McDonald’s заплатила більш ніж 300 млн $ і зробила найдорожче придбання за останні 20 років.