Здається, шведи з Volvo вже зовсім розучилися довіряти людям, точніше, водіям. На початку березня компанія повідомила про намір обмежувати максимальну швидкість у своїх машинах до 180 км/год. Далі — більше. У салонах авто встановлять датчики та камери, які будуть контролювати поведінку водія. П’яний? Неуважний? Тоді, вважай, ти вже приїхав.

Як працюватиме система

Камери, встановлені в салоні, будуть стежити за очима водія, щоб оцінити його уважність або тверезість. Наприклад, якщо він постійно відвертається, аби перевірити сповіщення у своєму смартфоні, не тримає руки на кермі, не стежить за дорогою чи взагалі заплющив очі, йому прийде повідомлення від служби Volvo on Call. Ігнорування попереджень призведе до уповільнення авто або його повної зупинки.

Такою системою обладнають всі машини Volvo до початку 2020 року.

Мова йде про безпеку, і ми хочемо не просто зменшити кількість аварій, а взагалі уникнути нещасних випадків.

Хенрік Грін —  старший віце-президент напряму досліджень та розробок у Volvo Car Group

Обмеження швидкості, камери та попередження — це основні пункти стратегії Vision 2020. Головна думка цього документа — ніхто серйозно не постраждає та не загине у машині Volvo після 2020 року.

Все це добре (без сарказму), але питання конфіденційності залишається відкритим. У компанії запевняють, що хвилюватися не варто, і зараз всі, хто критикує презентовану систему, не відрізняються від своїх попередників, що свого часу виступали проти пасків безпеки.

Камери не записуватимуть відео. Система не збиратиме жодних даних без згоди користувача.

Прес-служба Volvo

Але, як показує досвід, якщо є камера, то сторонній врешті-решт зможе отримати до неї доступ.

Впровадження системи почнеться вже з 2020 року, з моделей, оснащених автомобільною платформою SPA2 Volvo. 

Детальна інформація про точну кількість камер та їхнє розташування з’явиться згодом.

Окрім цього, шведи впроваджують Care Key, систему, що дозволить передавати своє авто в користування іншим, встановивши максимально допустиму швидкість. «Ключ опіки» буде доступний для моделей після 2021 року випуску.

За даними Національного управління безпеки руху на трасах (NHTSA), 2017 року у США майже 30% всіх ДТП були пов’язані з наднормовою кількістю алкоголю в крові водіїв.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Підтримайте Токар
50 грн.

10% середньостатистичної статті,
або ж пів дня роботи нашого сервера

Підтримати
Ось вона, нагода стати причетним до розвитку незалежних медіа!
Коменти