У Норвегії найбільший відсоток електрокарів у власності. Все через різноманітні пільги, наприклад, безкоштовні або знижені збори, безкоштовне паркування тощо. Тож не дивно, що 2018 року кожен третій проданий у Норвегії автомобіль був електрокаром. Та транспортна електрифікація тут лише набирає обертів, і наступний крок — мережа індукційних зарядних станцій для таксі, аби зробити процес заряджання максимально швидким та ефективним.
Впроваджує зарядні станції комунальна служба Fortum разом з адміністрацією міста й американською компанією Momentum Dynamics.
Найбільшою перепоною для електрифікації таксі є відсутність необхідної інфраструктури, бо перевізники витрачають забагато часу на пошук зарядних станцій, подальше під’єднання та безпосередньо заряджання, пояснюють у Fortum. Вихід, який влаштує всіх, — індукційні станції.
Металічні пластини для живлення встановлять на майданчиках, де таксі найчастіше очікують своїх клієнтів. Наприклад, поблизу Центрального вокзалу. Та перед цим машини треба обладнати спеціальними приймачами.
За даними Європейської асоціації автовиробників, 2018 року Норвегія, де проживає 5 млн осіб, придбала 46,4 тис. електромобілів. За цим показником вона випереджає Німеччину (36,2 тис. од.) та Францію (31 тис. од.).
До 2023 року всі таксі, що їздитимуть норвезькою столицею, мають бути екологічно безпечними. А до 2025 року програма охопить всю країну та всі інші машини. Аналогічні плани є у Франції та Великобританії, та досягти мети вони планують трохи пізніше, а саме до 2040 року.