Поки автовиробники змагаються між собою, аби презентувати машину зі справжнім автопілотом, австрійська аерокосмічна компанія FACC разом із китайським партнером EHang освоює небо. І днями у нього, у небо, піднялося безпілотне таксі спільного виробництва.
16 гвинтів дрона голосно гуділи, коли він піднявся над полем віденського стадіону «Дженералі Арена», що належить футбольному клубу «Аустрія». Безпілотник EHang 216, який важить 340 кілограмів, ненадовго злетів у повітря та успішно приземлився за кілька хвилин.
За словами генерального директора FACC Роберта Меттлінгера, апарат може літати зі швидкістю до 150 км/год майже півгодини.
«Він здатен подолати від 50 до 70 км залежно від навантаження»
Салон розрахований на двох пасажирів. Він невеликий, але з простором для ніг.
EHang 216 вже пройшов всі необхідні випробування і майже готовий до масового виробництва, запевняє Деррик Сюн, співзасновник китайської компанії.
Ба більше, у FACC повідомили, що партнери вже отримали кілька тисяч замовлень на безпілотник, що коштує 300 тис. €.
Що заважає нам збільшити обсяги, так це питання регулювання. Майбутня правова база для автономних літальних апаратів має врегулювати зв’язок з іншими літаками й гелікоптерами, а також забезпечити правила пересування повітряним простором.
Роберт Меттлінгер