З 1 травня в Україні можна змінити мобільного оператора, зберігши при цьому старий номер. Про це заявили у Національній комісії з державного регулювання у сфері зв’язку та інформатизації.
Як це зробити?
Для початку потрібно переконатись, що ваш номер зареєстрований на клієнта. Це можна зробити у фірмовому магазині або ж звернутись до call-центру вашого оператора.
Далі слід звернутись до нового оператора із заявкою на перенесення номера. Зробити це можна у мобільному салоні або ж на сайті компанії.
Після надання згоди перенесення номера від старого оператора нова SIM-карта з вашим номером чекатиме на вас у фірмовому магазині нового оператора.
Що може піти не так?
Абонент може не отримати згоди для перенесення номера, якщо номер не було зареєстровано або це було зроблено неправильно, чи в заяві було подано неповні дані.
Також відмову можна отримати, якщо на номер припинено надання послуг через порушення законодавства. І не варто подавати заявки одразу до декількох операторів.