Американська компанія Walmart відкрила у місті Левіттаун (штат Нью-Йорк) власний аналог Amazon Go. Об’єкт облаштований камерами з підтримкою ШІ, інтерактивними дисплеями та величезним центром обробки даних. Щоправда, на касах все ще працюють люди.
Це майбутнє роздрібної торгівлі, що виглядає, як наукова фантастика. Та це не той випадок, коли об’єкт облаштовують технологіями заради технологій. Ми створили унікальне середовище для вивчення можливостей, які штучний інтелект може запропонувати магазинам. Це нова інтелектуальна роздрібна лабораторія Walmart, або скорочено IRL.
Полігоном для випробувань став магазин площею 4,6 тис. м² із 30-тисячним асортиментом товарів.
Як і в магазинах Amazon Go, IRL обладнаний камерами, що розміщені під стелею. Першим вони потрібні, аби визначати, які саме товари лежать у кошику, щоб потім автоматично «пробивати» їх на касі. Та у Walmart камери мають дещо інше призначення — вони фіксують кількість товару на полицях та повідомляють працівникам, коли той закінчується. Також система фіксує прострочений товар.
Завдяки цьому покупці можуть бути впевнені, що продукти свіжі. ШІ справді може із цим допомогти.
Застосовувати такі технології не так вже й просто, кажуть у Walmart. Наприклад, система має відрізняти 1 фунт яловичого фаршу від 2 фунтів. Окрім цього, вона мусить зіставляти залишки із попитом.
Камери та різні датчики, розміщені в магазині, обробляють 1,6 ТБ даних на секунду. Тому в магазині встановили величезний центр обробки даних.
У компанії запевняють, що автоматизація не призведе до скорочень. Вона потрібна, аби персонал міг більше взаємодіяти з покупцями.