Вже 100 млн користувачів у всьому світі сплачують за Spotify Premium. Тож компанія на 50 млн випереджає свого найближчого конкурента Apple Music. А якщо рахувати й тих, хто користується сервісом безкоштовно, взагалі виходить 217 млн клієнтів! Але, попри такі цифри, Spotify досі не вийшов в плюс.
Фінансові втрати за I квартал 2019 року становили 142 млн € проти 169 млн € за аналогічний період торік.
Та в компанії не опускають рук.
По-перше, керівництво робить ставку на подкасти та унікальну рекламну модель, яку, щоправда, ще треба розробити. Вона включатиме поліпшені можливості «таргетингу, вимірювання та звітності». Окрім цього, виробники подкастів зможуть розміщати рекламу, яка відповідатиме запитам конкретного користувача.
У лютому 2019 року Spotify придбала Gimlet Media та Anchor FM Inc., компанії, що спеціалізуються на подкастах, за 300 млн €. Їх називають «HBО у світі аудіо», бо вони мають у своїй базі 250 тис. різних подкастів. Протягом 2019 року Spotify планує вкласти в ці компанії 450 млн €.
Наприклад, торік компанія безкоштовно роздавала Google Home Mini передплатникам сімейного плану.
Також мережею ширяться чутки про те, що Spotify розробляє власні колонки.