Вже 100 млн користувачів у всьому світі сплачують за Spotify Premium. Тож компанія на 50 млн випереджає свого найближчого конкурента Apple Music. А якщо рахувати й тих, хто користується сервісом безкоштовно, взагалі виходить 217 млн клієнтів! Але, попри такі цифри, Spotify досі не вийшов в плюс.

Фінансові втрати за I квартал 2019 року становили 142 млн € проти 169 млн € за аналогічний період торік.

Та в компанії не опускають рук.

До кінця II кварталу кількість передплатників має зрости до 222-228 млн, зокрема платних — до 107-110 млн.

По-перше, керівництво робить ставку на подкасти та унікальну рекламну модель, яку, щоправда, ще треба розробити. Вона включатиме поліпшені можливості «таргетингу, вимірювання та звітності». Окрім цього, виробники подкастів зможуть розміщати рекламу, яка відповідатиме запитам конкретного користувача.

У лютому 2019 року Spotify придбала Gimlet Media та Anchor FM Inc., компанії, що спеціалізуються на подкастах, за 300 млн €. Їх називають «HBО у світі аудіо», бо вони мають у своїй базі 250 тис. різних подкастів. Протягом 2019 року Spotify планує вкласти в ці компанії 450 млн €.

Ще один спосіб збільшити аудиторію — поширення голосових колонок. 

Наприклад, торік компанія безкоштовно роздавала Google Home Mini передплатникам сімейного плану.

Також мережею ширяться чутки про те, що Spotify розробляє власні колонки.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти