Здається, у майбутньому від людини мало що залежатиме. От навіть вже й автомобілям не потрібні майстри. Не всім, звісно, а поки лише Tesla. Днями компанія анонсувала кілька нових сервісів, які справді вражають. Поміж них — автоматичне діагностування та замовлення деталей.

Раніше Ілон Маск вже говорив, що один із пріоритетів Tesla — це покращення обслуговування. Згадувалося, зокрема, про автоматизацію деяких процесів.

Нині стало відомо, про що ж саме йшлося.

Діагностика у режимі реального часу та автоматичний виклик евакуатора, перш ніж машина зупиниться.

Прес-служба компанії

За словами Маска, власник авто зможе скасувати ці дії, якщо вважатиме їх недоречними.

Однак компанія й далі розвиватиме напрям автоматизованого аварійного обслуговування та ремонту. Саме так можна розв’язати деякі проблеми, як-от відсутність необхідних запчастин, з чим постійно стикаються власники машин Tesla. Попереднє автоматичне замовлення здатне усунути таку незручність, впевнені у компанії.

Власник Tesla Model 3 отримав сповіщення на екран авто після автоматичної перевірки. Система сама відправила запит на отримання потрібної деталі до сервісного центру Tesla. Користувачу пропонується за допомогою мобільного додатку або облікового запису домовитися про візит до майстерні.

Наші машини відстежують стан деяких елементів, щоб ви знали, чи потрібно їх замінити, і замовляють деталі перед наступним візитом до сервісу. Це ніби як пропустити лікаря та прямувати відразу до аптеки.

Прес-служба компанії

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти