Здається, у майбутньому від людини мало що залежатиме. От навіть вже й автомобілям не потрібні майстри. Не всім, звісно, а поки лише Tesla. Днями компанія анонсувала кілька нових сервісів, які справді вражають. Поміж них — автоматичне діагностування та замовлення деталей.
Раніше Ілон Маск вже говорив, що один із пріоритетів Tesla — це покращення обслуговування. Згадувалося, зокрема, про автоматизацію деяких процесів.
Нині стало відомо, про що ж саме йшлося.
Діагностика у режимі реального часу та автоматичний виклик евакуатора, перш ніж машина зупиниться.
За словами Маска, власник авто зможе скасувати ці дії, якщо вважатиме їх недоречними.
Однак компанія й далі розвиватиме напрям автоматизованого аварійного обслуговування та ремонту. Саме так можна розв’язати деякі проблеми, як-от відсутність необхідних запчастин, з чим постійно стикаються власники машин Tesla. Попереднє автоматичне замовлення здатне усунути таку незручність, впевнені у компанії.
Наші машини відстежують стан деяких елементів, щоб ви знали, чи потрібно їх замінити, і замовляють деталі перед наступним візитом до сервісу. Це ніби як пропустити лікаря та прямувати відразу до аптеки.