Що більше вантажних перевезень, то більше викидів потрапляє до атмосфери, бо ці машини все ще працюють на пальному. Рішення, яке запропонувала компанія Siemens, — забезпечити вантажні машини-гібриди електрикою, обладнавши автобани тролеями.
Експериментальну систему eHighway, що складається з натягнутих над дорогою кабелів, розгорнули у Німеччині між аеропортом Франкфурта, вантажним хабом та промисловим парком. Незабаром нею обладнають ще дві ділянки автобану.
Для того, аби живитися безпосередньо під час пересування, вантажівка має бути оснащена спеціальним висувним обладнанням на даху. У розкладеному вигляді машина схожа на міні-тролейбус, що може їхати зі швидкістю до 90 км/год.
Наявність вільних кабелів визначають спеціальні датчики. Коли вантажівка повертається на звичайну дорогу, система перемикається з електрики на паливо.
Розробники запевняють, що систему можна інтегрувати до будь-якої вже наявної дорожньої інфраструктури.
Загалом уряд Німеччини витратив 70 млн € на розробку нових вантажівок.
Тестування та демонстрації технології eHighway, але у менших масштабах, також відбулися у Швеції та США.