Що більше вантажних перевезень, то більше викидів потрапляє до атмосфери, бо ці машини все ще працюють на пальному. Рішення, яке запропонувала компанія Siemens, — забезпечити вантажні машини-гібриди електрикою, обладнавши автобани тролеями.

Експериментальну систему eHighway, що складається з натягнутих над дорогою кабелів, розгорнули у Німеччині між аеропортом Франкфурта, вантажним хабом та промисловим парком. Незабаром нею обладнають ще дві ділянки автобану.

Протяжність eHighway — 10 км.

Для того, аби живитися безпосередньо під час пересування, вантажівка має бути оснащена спеціальним висувним обладнанням на даху. У розкладеному вигляді машина схожа на міні-тролейбус, що може їхати зі швидкістю до 90 км/год.

Наявність вільних кабелів визначають спеціальні датчики. Коли вантажівка повертається на звичайну дорогу, система перемикається з електрики на паливо.

Розробники запевняють, що систему можна інтегрувати до будь-якої вже наявної дорожньої інфраструктури.

Щодо грошей, то водій зможе заощадити на паливі до 20 тис. € на 100 тис. км шляху.

Загалом уряд Німеччини витратив 70 млн € на розробку нових вантажівок.

Тестування та демонстрації технології eHighway, але у менших масштабах, також відбулися у Швеції та США.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти