Швидкість і швидке пересування зокрема — це майбутнє. Та, на жаль, людство ще не винайшло пристрій для миттєвої телепортації, тому й надалі вдосконалює ті транспортні засоби, які має. Ось, наприклад, у Японії випробовують новий потяг під футуристичною назвою Alfa-X із максимальною швидкістю 400 км/год.

Щоб впоратися з величезним опором вітру при вході в тунель, локомотив має гладкий кулеподібний ніс 22 м завдовжки.

Alfa-X курсуватиме між містами Аоморі та Сендай протягом трьох років. У компанії JR East кажуть, що його середня швидкість становитиме 360 км/год. Тож він буде на 10 км/год швидшим за нинішнього рекордсмена Fuxing Hao. Це китайський потяг, що їздить між Пекіном та Шанхаєм.

Кабіна потягу Alfa-X

Загалом Alfa-X матиме 10 вагонів. Остаточно ввести в експлуатацію його мають 2030 року.

У нове покоління швидких пасажирських експресів ми заклали велику продуктивність, високий рівень комфорту та інноваційне технічне обслуговування.

Прес-служба JR East

Задля ефективної зупинки Alfa-X має кілька типів гальм: звичайні, повітряні гальма на даху та магнітні пластини біля рейок. Окрім цього, потяг має амортизатори і пневматичну підвіску для підтримування рівноваги та стійкості при проходженні поворотів.

Цікавий факт. Ще до того, як Alfa-X введуть в експлуатацію, він може втратити звання найшвидшого потяга.  

Річ у тім, що вже 2027 року між Токіо та Нагоєю курсуватиме маглев (від англ. magnetic levitation — потяг на магнітній підвісці, що приводиться в рух та керується магнітними силами) з максимальною швидкістю 505 км/год. Це скоротить час подорожі з нинішніх 110 хв до 40 хв.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти