Час — це гроші, тому компанії у різних куточках світу сушать собі голови над питанням: «Як зробити пересування містом ще швидшим?». Перше, що спадає на думку — треба літати! І в цьому напрямі вже зроблено чимало. То там, то тут у небо піднімаються прототипи повітряних таксі, але вони мають суттєві недоліки — невелику місткість (зазвичай 1 пілот + 1 пасажир) і надмірний шум від гвинтів. Та днями німецький стартап Lilium презентував концепт, що може розв’язати ці проблеми, — 5-місний міні-літак на електротязі.

Апарат оснащений 36 електричними двигунами, які дозволяють злітати та сідати вертикально.

Одного заряду батареї має вистачити на 300 км шляху. 

Така подорож триватиме приблизно годину, якщо летіти на максимальній швидкості.

Конструкція з фіксованим крилом забезпечує більшу дальність польоту, ніж інші літальні апарати на базі дронів, бо останнім потрібно більше енергії, щоб утримуватися у повітрі, кажуть інженери.

Окрім цього, міні-літак на 80% тихіший за мультикоптер.

На ньому можна літати у містах, де живуть люди. Це зовсім інший досвід.

Ремо Гербер — комерційний директор Lilium

Джет вже випробували на початку травня у Мюнхені, та поки він лише злітає та сідає.

Приблизна вартість польоту через весь Нью-Йорк (наприклад, з аеропорту JFK до Манхеттена, а це понад 30 км) становитиме 70 $ з особи.

За 4 роки свого існування компанія-розробник залучила вже понад 110 млн $. 

За планом, сервіс авіатаксі, що працюватиме на кшталт Uber, має з’явитися до 2025 року.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Підтримайте Токар
50 грн.

10% середньостатистичної статті,
або ж пів дня роботи нашого сервера

Підтримати
Ось вона, нагода стати причетним до розвитку незалежних медіа!
Коменти