Все більше підприємств у світі відмовляються використовувати пальне на користь альтернативних та екологічно безпечних відповідників. Днями про такі плани повідомила норвезька круїзна компанія Hurtigruten. Невдовзі її судна працюватимуть на біогазі, добутому, зокрема, з дохлої риби.

Hurtigruten підписала майже 8-річний контракт на постачання нового виду палива із Biokraft, виробником зрідженого біогазу (ЗБГ).

Відповідно до угоди, норвежці отримуватимуть ресурси з органічних відходів майже щодня.

Ми пишаємося партнерством із Hurtigruten і розглядаємо це як важливий крок на шляху до екологічно чистого та сталого судноплавства.

Ховард Воллан — гендиректор Biokraft

До 2021 року Hurtigruten замінить звичайні двигуни на двигуни, що працюють на біогазі, а також обладнає свій водний транспорт великими акумуляторами. Поки йдеться про 6 суден (взагалі у доках компанії 17 кораблів). Вони працюватимуть на комбінації чистої електроенергії, зрідженого біогазу та зрідженого природного газу.

Переобладнання коштуватиме компанії 800 млн $.

Це великий та важливий крок не лише для Hurtigruten та Biokraft, а й загалом для «зелених» рішень у світовій судноплавній галузі та, що найважливіше, для довкілля.

Даніель Ск’елдам — генеральний директор Hurtigruten

Норвежці отримають першу партію ЗБГ вже 2020 року.

Зріджений біогаз вважається найекологічнішим наявним нині паливом.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти