Все більше підприємств у світі відмовляються використовувати пальне на користь альтернативних та екологічно безпечних відповідників. Днями про такі плани повідомила норвезька круїзна компанія Hurtigruten. Невдовзі її судна працюватимуть на біогазі, добутому, зокрема, з дохлої риби.
Hurtigruten підписала майже 8-річний контракт на постачання нового виду палива із Biokraft, виробником зрідженого біогазу (ЗБГ).
Відповідно до угоди, норвежці отримуватимуть ресурси з органічних відходів майже щодня.
Ми пишаємося партнерством із Hurtigruten і розглядаємо це як важливий крок на шляху до екологічно чистого та сталого судноплавства.
Ховард Воллан — гендиректор Biokraft
До 2021 року Hurtigruten замінить звичайні двигуни на двигуни, що працюють на біогазі, а також обладнає свій водний транспорт великими акумуляторами. Поки йдеться про 6 суден (взагалі у доках компанії 17 кораблів). Вони працюватимуть на комбінації чистої електроенергії, зрідженого біогазу та зрідженого природного газу.
Переобладнання коштуватиме компанії 800 млн $.
Це великий та важливий крок не лише для Hurtigruten та Biokraft, а й загалом для «зелених» рішень у світовій судноплавній галузі та, що найважливіше, для довкілля.
Даніель Ск’елдам — генеральний директор Hurtigruten
Норвежці отримають першу партію ЗБГ вже 2020 року.
Зріджений біогаз вважається найекологічнішим наявним нині паливом.