Торік світ дізнався про диво-мобіль ID.R, який створила Volkswagen для демонстрації своїх досягнень у розробці електропривода. Тоді електрокар посів перше місце на гірських перегонах Pikes Peak із результатом 7 хв 57 с, побивши абсолютний рекорд на 16 с. Зараз маємо нове досягнення. Днями автомобіль з двома електродвигунами здолав трасу Nurburgring-Nordschleife на 40,564 с швидше, ніж попередній рекордсмен.

А ним був Пітер Дамбрек, який керував іншим електрокаром EP9 від NIO. Трек він проїхав за 6 хв 45,900 с. Але тепер ці цифри — вже історія. Його колега Ромен Дюма пройшов ту ж дистанцію за 6 хв 5,336 с із середньою швидкістю 207 км/год.

Ромен був за кермом ID.R і 2018 року, під час рекордного підйому на вершину Pikes Peak. А за місяць потому він піднявся на 1,86-кілометрову висоту вершини Goodwood. Після цього 507-кіловатний двигун кара дещо вдосконалили, аби він зміг збільшити швидкість на трасі Nurburgring-Nordschleife.

Провівши низку випробувань на симуляторах та на трасах, ми максимально підготували кар до унікальних умов Nordschleife, зосередивши зусилля на регулюванні шасі, ефективності використання енергії та підборі найкращих покришок для рекордного заїзду.

Франсуа-Ксав’єр Демейсон — технічний директор компанії

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Підтримайте Токар
50 грн.

10% середньостатистичної статті,
або ж пів дня роботи нашого сервера

Підтримати
Ось вона, нагода стати причетним до розвитку незалежних медіа!
Коменти
Soonya

Ооо які лялечки))

Тарас

Молодці.