Amazon — це безумовний лідер серед майданчиків, що продають найрізноманітніші товари через Інтернет. Побутова техніка, ґаджети, іграшки, робочі інструменти тощо. Але одяг на Amazon купують не так охоче. Тому, аби дістати свій шмат пирога на цьому ринку, компанія створила сервіс StyleSnap. На основі штучного інтелекту він розпізнає елементи одягу, як Shazam — пісні, а потім пропонує їх придбати.

Програма вбудована в мобільний додаток Amazon.

Користувачу потрібно зробити світлину або завантажити готове зображення, після чого StyleSnap за допомогою машинного навчання скаже, що саме ви шукаєте. Також він порадить схожі товари, які знайде у каталозі Amazon.

Простота обслуговування клієнтів приховує складні технології, що стоять за нею

Джефф Уілк — виконавчий директор компанії

Та в експертів є деякі сумніви з приводу StyleSnap. По-перше, такий сервіс не єдиний. Аналогічні послуги надає гігант онлайн-моди Asos. По-друге, додаток Amazon розпізнає лише прості речі: спідниці, сорочки тощо. Тому навряд клієнт скористається StyleSnap, щоб ідентифікувати джинси.

Чи буде ця програма ефективно визначати якісь більш специфічні елементи та стилі, покаже час.

2017 року Amazon презентувала Echo Look — камеру зі штучним інтелектом, яка давала користувачам поради щодо моди. Однак вона часто помилялася, бо не могла ідентифікувати різне вбрання на зображеннях та повторювала одні й ті самі рекомендації.

Хтозна, чи навчилися в Amazon на своїх помилках.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти