На думку експертів, найближчими десятиліттями ми будемо пересуватися на потягах, без шкідливих викидів, бо заправлятимуть їх воднем. Компанії різних країн світу вже досить довго працюють у цьому напрямі. Зокрема, японська JR East незабаром тестуватиме потяги на водневих паливних елементах.

На розробку потяга (локомотив + вагон) та пробні заїзди компанія витратить майже 40 млн $.

Відомо, що паливний елемент встановлять на підлозі локомотива, а чотири цистерни з воднем, об’ємом 51 л кожна, — під ним. Окрім цього, потяг буде оснащений літій-іонною батареєю, як допоміжною силовою установкою.

Також зазначається, що JR East використає водневу технологію, яку їй надала Toyota Motor Corp. відповідно до угоди про співробітництво від вересня 2018 року.

Максимальна швидкість потяга становитиме 100 км/год.

Очікується, що одного баку водню вистачатиме на 140 км шляху. 

JR East розпочне випробування протягом 2021 – 2022 років, аби підготувати технологію до комерційного застосування 2024 року. Серія тестів «у нормальній робочій сфері» має підтвердити безпеку, продуктивність та нульовий вплив паливного елемента на довкілля.

Випробовування пройдуть у префектурі Канагава.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти