На думку експертів, найближчими десятиліттями ми будемо пересуватися на потягах, без шкідливих викидів, бо заправлятимуть їх воднем. Компанії різних країн світу вже досить довго працюють у цьому напрямі. Зокрема, японська JR East незабаром тестуватиме потяги на водневих паливних елементах.
Відомо, що паливний елемент встановлять на підлозі локомотива, а чотири цистерни з воднем, об’ємом 51 л кожна, — під ним. Окрім цього, потяг буде оснащений літій-іонною батареєю, як допоміжною силовою установкою.
Також зазначається, що JR East використає водневу технологію, яку їй надала Toyota Motor Corp. відповідно до угоди про співробітництво від вересня 2018 року.
Максимальна швидкість потяга становитиме 100 км/год.
JR East розпочне випробування протягом 2021 – 2022 років, аби підготувати технологію до комерційного застосування 2024 року. Серія тестів «у нормальній робочій сфері» має підтвердити безпеку, продуктивність та нульовий вплив паливного елемента на довкілля.
Випробовування пройдуть у префектурі Канагава.