Чи ловили ви себе коли-небудь на думці, що ваше життя не дотягує до картинки, яку ви щодня бачите у соцмережах? Звісно, в Instagram діти не розкидають свої іграшки по всій кімнаті, у чоловіка немає пивного черевця, а відпустка проходить не у Залізному Порту, а, щонайменше, на Балі (місяць).
Історія кохання
Нещодавно мережу сколихнула історія однієї Instagram-пари, чиї заручини називали найекстравагантнішими за всю історію такі видання, як People та Daily Mail. За кожним їхнім кроком стежив Instagram-світ за допомогою Stories. Усе почалося з того, що чоловік виклав відеозвернення до своєї майбутньої дружини Маріси, де «анонсував», що має для неї найголовніше питання всього його життя. Згодом Маріса виставила у себе відео зі слізливою реакцією на ці слова і питанням «Що відбувається?».
Габріель також додав, що традиційні подружжя – це не про них і він знає, як зробити щось екстравагантне та цікаве.
Дорогою Маріса власноруч зібрала два намиста з діамантів та золота і, як було видно з пакування, це прикраси бренду Jade Trau. Кожен крок своєї пригоди пара документувала в Instagram. Наречений підігрівав цікавість публіки у своїх постах, і навіть називав точні дати кожного наступного кроку у цьому «сюрпризі».
Та це був не такий уже й секрет
Доки підписники з нетерпінням чекали нових кроків пари, маркетологи вже знали, що все це було ретельним планом. Був розклад, як саме відбуватиметься пропозиція. Представники різних брендів знали хештег, під яким публікуватимуться новини про ці заручини.
Річ у тому, що вони бачили все це ще до початку пригоди, у презентації пари, яку та розіслала заздалегідь. Габріель і Маріса ще задовго до поїздки склали свій pitch deck – розписали точний маршрут та розклад майбутньої поїздки, вказали, в яких ресторанах вони будуть вечеряти, в яких готелях зупинятимуться, в якому одязі їстимуть та навіть те, коли брендам очікувати на зростання підписників та продажів:
Цього літа Маріса @FashionAmbitionist потрапить у несподівану пригоду, підготовану для неї центром всього її життя, Габріелем. Він звіддаля проситиме її приєднатись до нього у несподіваній та романтичній подорожі. Поїздці, яка охоплює багато красивих зупинок та подарунків. Ми пропонуємо вашому бренду бути разом із нами у ці прекрасні моменти
Резюме так резюме
Також презентація містить особисті фото пари та повну історію їхніх стосунків; додали й особисті резюме дівчини та хлопця. Крім цього, пара надала повний огляд блогу Маріси та точний перелік запланованих зупинок, детальний опис того, як відбуватиметься пропозиція та навіть коли розпаковуватимуться подарунки.
По суті, вся ця «несподіванка» та «романтична пригода» була заздалегідь розробленим бізнес-планом, з метою заробітку на рекламі та збільшення кількості підписників.
Вже не так романтично, еге ж?
Майже за два дні після подорожі почали поширюватися чутки про презентацію пари. Звісно, молодята намагалися їх спростувати, мовляв, це був лише «логістичний план». Але хай там як, якщо це й було «лише планом», то чому таким точним? Їхній PDF-файл був дуже професійно розробленим і маркетологи отримали його, як пропозицію можливого спонсорства. Тепер можна лише здогадуватись, чи є хоч крапля справжніх почуттів між Марісою та її чоловіком.
«Шоу Трумана» – вже давно не фантазія
Все це дедалі більше нагадує безперервне ток-шоу в прямому ефірі. Фільм «Шоу Трумана» бачили? Там такі мікрознаменитості дозволяють собі спекулювати такими глибокими почуттями як кохання.
Instagram зараз кишить б’юті-, тревел-блогерами, лідерами думок та стилістами. А також щасливими матусями, зразковими сім’ями, здоровими тілами та суцільною ідеальністю. Авжеж, дивлячись на таку картинку, мимоволі замислюєшся – я не дотягую. Повторюєш це собі (навіть подумки) зранку та ввечері, гортаючи стрічку – і вже ненавидиш своє життя.