Круїзні лайнери… Їх люблять туристи, і ненавидять мешканці міст, де цих туристів приймають. Усе тому, що такі великі судна забруднюють повітря. У Барселоні та Венеції навіть регулярно проходять пікети з вимогою не пускати лайнери до місцевих портів. Така ситуація спонукала норвезьку компанію Hurtigruten створити гібридний корабель MS Roald Amundsen, який працює як на паливі, так і на електриці.

Норвезький лайнер-гібрид

Лайнер, названий на честь норвезького дослідника, який першим перетнув Антарктиду і досяг Південного полюса, був розроблений спеціально для холодних полярних вод. Та головне, що він має гібридну трансмісію, яка дозволяє долати частину шляху на акумуляторах. Завдяки цьому викиди вуглецю скоротяться на 20%.

Мешканці туристичних міст можуть тішитися — у їхні порти MS Roald Amundsen заходитиме тихо та без кіптяви.

Корабель випробували біля західного узбережжя Норвегії. Капітан Кай Альбригстен наказав вимкнути дизельні двигуни та перейти на електрику. Цієї миті MS Roald Amundsen став першим круїзним лайнером у світі, який працював тільки від батарей.

Цей корабель — піонер цього екологічного напряму, і я у захваті від його можливостей та технологій. Тепер ми всі чекаємо на мить, коли зможемо привітати на нашому борту перших пасажирів.

Кай Альбригстен

Окрім цього, на мандрівників чекають панорамні сауни та басейни, а також відкриті гідромасажні ванни, ресторани та бари, просторі оглядові майданчики і навіть окремий науковий центр для освіти і розваг.

Протягом наступних кількох років у флоті компанії з’явиться кілька таких гібридів.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Підтримайте Токар
50 грн.

10% середньостатистичної статті,
або ж пів дня роботи нашого сервера

Підтримати
Ось вона, нагода стати причетним до розвитку незалежних медіа!
Коменти