Круїзні лайнери… Їх люблять туристи, і ненавидять мешканці міст, де цих туристів приймають. Усе тому, що такі великі судна забруднюють повітря. У Барселоні та Венеції навіть регулярно проходять пікети з вимогою не пускати лайнери до місцевих портів. Така ситуація спонукала норвезьку компанію Hurtigruten створити гібридний корабель MS Roald Amundsen, який працює як на паливі, так і на електриці.
Лайнер, названий на честь норвезького дослідника, який першим перетнув Антарктиду і досяг Південного полюса, був розроблений спеціально для холодних полярних вод. Та головне, що він має гібридну трансмісію, яка дозволяє долати частину шляху на акумуляторах. Завдяки цьому викиди вуглецю скоротяться на 20%.
Корабель випробували біля західного узбережжя Норвегії. Капітан Кай Альбригстен наказав вимкнути дизельні двигуни та перейти на електрику. Цієї миті MS Roald Amundsen став першим круїзним лайнером у світі, який працював тільки від батарей.
Цей корабель — піонер цього екологічного напряму, і я у захваті від його можливостей та технологій. Тепер ми всі чекаємо на мить, коли зможемо привітати на нашому борту перших пасажирів.
Окрім цього, на мандрівників чекають панорамні сауни та басейни, а також відкриті гідромасажні ванни, ресторани та бари, просторі оглядові майданчики і навіть окремий науковий центр для освіти і розваг.
Протягом наступних кількох років у флоті компанії з’явиться кілька таких гібридів.