Японія — країна з особливим менталітетом, унікальною культурою і непростою демографічною ситуацією. Компанія Uber обернула останній пункт собі на користь. Вона впровадила у Країні Вранішнього Сонця ноу-хау — доставлення їжі бабусями та дідусями.
Літні люди дедалі частіше стають кур’єрами Uber Eats. Це позитивно позначається на впізнаваності нашого бренду у Японії.
Дара Хосровшахи — генеральний директор компанії
За його словами, понад 10 тис. ресторанів та 15 тис. кур’єрів є частиною мережі, яка охоплює 10 японських міст та 15% населення. У США цей відсоток становить 70%. Тому є багато можливостей для зростання.
Причина — старіння нації. Вже дійшло до того, що підгузки для дорослих мають більший попит, ніж для дітей.
Тому літні люди працюють на рівні з молоддю. Та є відмінності — більшість співробітників обирає для доставляння велосипед або скутер. Їхні значно доросліші колеги доставляють їжу пішки, бо ходьба корисна для здоров’я.
Це унікальна відмінність Японія, і ми сподіваємося застосувати цей досвід в інших країнах.
Протягом 2020 року Uber планує збільшити штат японського підрозділу Uber Eats на 30%.