Уявіть собі бота, що на комп’ютері відстежує кожен ваш клік та натискання клавіші. І робить він це для того, аби визначити, яке з покладених на вас завдань можна доручити іншій такій програмі. Лячно? А такий бот вже існує та приносить прибуток своєму творцю.
Таким шляхом пішла міжнародна консалтингова компанія McKinsey & Co. Її керівники зазначають, що саме такі алгоритми допоможуть фірмі залишитися конкурентоспроможною та навіть підвищити свої позиції на ринку.
Наприклад, оперативніше відкриття банківських рахунків призвело до збільшення прибутку на 5-10%, кажуть у McKinsey.
Першим полігоном для випробувань AutoMate став офіс компанії у місті Ченнаї (Індія), де, власне, її й створили. Потім проєкт розгорнули у польському філіалі для телекомунікацій, фінансових послуг та виробництва.
Нині у всьому світі ручна праця, пов’язана з індустріальним виробництвом, становить лише 20%. Інші 80%, що, зокрема, припадають на сферу послуг, ризикують зникнути через наступну хвилю автоматизації, яка має прискорити багато процесів, як-от подача заявки на іпотеку.
Та Паскаль Борне, асоціативний партнер McKinsey у Сінгапурі, заспокоює:
Автоматизація завжди створювала більше робочих місць, аніж знищувала.