Pew Research Center склав перелік популярних YouTube каналів із понад 250 000 підписників, що існують з кінця 2018 року, і проаналізував всі їхні відео за перший тиждень січня 2019 року. Попри те, що дуже небагато англомовних відео призначені для дітей, середня кількість переглядів контенту саме з участю малечі перевищила «дорослі».

Будь-яке відео, де знімалася дитина віком до 13 років, «зібрало майже втричі більше переглядів, ніж інші». 

Дуже невеличка підгрупа відео, створена безпосередньо для юної аудиторії, де знімалися діти віком до 13 років, була популярнішою за будь-який інший вид контенту, визначений в цьому дослідженні за підрахунком переглядів

 – йдеться у звіті.

Реакція YouTube

Представник компанії повідомив The Verge, що компанія на разі не коментує методологію чи результати дослідження Pew. Також він додав, що загалом на YouTube найпопулярнішими категоріями є комедія, музика, спорт та інструкції.

Хай там як, а залучення дітей до відео задля збільшення кількості переглядів є тією «родзинкою», яку зрозуміло чимало авторів.

Один із найбільших сімейних щоденникових відеоканалів на YouTube The Ace Family, зібрав понад 16 мільйонів підписників менш ніж за три роки.

Навіть Джейк Пол, відеоблогер, відомий своїми пранками, запросив сім’ю пожити у себе в домі, щоб вести відеощоденник в інтернеті з їхнім 4-річним сином Тайдусом. Автори побачили в цьому гарантію доходів з реклами.

Дітей має захистити окремий додаток

В результаті досліджень і звітів Федеральної комісії щодо безпеки дітей, YouTube намагається планує змінити правила. Компанія заблокувала розділи коментарів під відео, де є діти. Також досліджують алгоритмічні зміни, які можуть вплинути на рекомендовані відео. Наразі представники відеосервісу стверджують, що платформа не призначена для дітей віком до 13 років.

Компанія розробила окремий додаток YouTube Kids, який, сподіваємося, буде безпечнішим для юних глядачів та влогерів. 

Коменти