У це важко повірити, але щодня хворих на кір стає дедалі більше. Тільки цього року у США вже зафіксовано понад тисячу пацієнтів із відповідним діагнозом. Станом на 2017 рік у світі було зареєстровано 110 тис. випадків смертей від кору, здебільшого поміж дітей віком до 5 років. На думку експертів, усе через рух проти вакцин. ВООЗ навіть включила його до переліку 10 глобальних загроз здоров’ю людини. Один із запропонованих засобів боротьби із ним — контекстна реклама.

В основі методу — програмне забезпечення, що допомагає знаходити екстремістів. Наразі алгоритми, які розробила компанія Moonshot з Великобританії, застосовують у 28 країнах світу.

У США технологія допомагає протистояти Ку-клукс-клану та «Ісламській державі», у Європі  — ультраправим.  

Пошук користувачів з «особливими» смаками відбувається за їхніми запитами у Google та постами у соцмережах.

Наприклад, за останні 4 місяці лише у Лондоні було зафіксовано 557 запитів «k*ll blacks» та 126 — «k*lling blacks». Ще 178 разів шукали «14 слів» (натяк на кодове гасло праворадикалів).

Таких користувачів автоматично маркують та ідентифікують. Внаслідок чого на сайтах та у соцмережах вони бачать специфічну таргетовану рекламу — оголошення про психологічну допомогу або допомогу з працевлаштуванням, такі ж рішення згодом працюватимуть й для тих, хто агітує проти вакцинації.

Дехто може використовувати Інтернет для поширення небезпечних ідей. На це ми відповідаємо креативом, використовуючи технології, аби розв’язати деякі з найскладніших проблем у світі.

Від’я Рамалінгам — співзасновник Moonshot

Його колега та бізнес-партнер Росс Френет додає, що головне — це залучити людину до особистої розмови із соціальним працівником. Це відправна точка у такому довгостроковому «лікуванні».

Передбачається, що у боротьбі з рухом проти вакцинації застосують той самий принцип взаємодії та впливу на людину. 

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Підтримайте Токар
50 грн.

10% середньостатистичної статті,
або ж пів дня роботи нашого сервера

Підтримати
Ось вона, нагода стати причетним до розвитку незалежних медіа!
Коменти