У це важко повірити, але щодня хворих на кір стає дедалі більше. Тільки цього року у США вже зафіксовано понад тисячу пацієнтів із відповідним діагнозом. Станом на 2017 рік у світі було зареєстровано 110 тис. випадків смертей від кору, здебільшого поміж дітей віком до 5 років. На думку експертів, усе через рух проти вакцин. ВООЗ навіть включила його до переліку 10 глобальних загроз здоров’ю людини. Один із запропонованих засобів боротьби із ним — контекстна реклама.
В основі методу — програмне забезпечення, що допомагає знаходити екстремістів. Наразі алгоритми, які розробила компанія Moonshot з Великобританії, застосовують у 28 країнах світу.
Пошук користувачів з «особливими» смаками відбувається за їхніми запитами у Google та постами у соцмережах.
Наприклад, за останні 4 місяці лише у Лондоні було зафіксовано 557 запитів «k*ll blacks» та 126 — «k*lling blacks». Ще 178 разів шукали «14 слів» (натяк на кодове гасло праворадикалів).
Таких користувачів автоматично маркують та ідентифікують. Внаслідок чого на сайтах та у соцмережах вони бачать специфічну таргетовану рекламу — оголошення про психологічну допомогу або допомогу з працевлаштуванням, такі ж рішення згодом працюватимуть й для тих, хто агітує проти вакцинації.
Дехто може використовувати Інтернет для поширення небезпечних ідей. На це ми відповідаємо креативом, використовуючи технології, аби розв’язати деякі з найскладніших проблем у світі.
Від’я Рамалінгам — співзасновник Moonshot
Його колега та бізнес-партнер Росс Френет додає, що головне — це залучити людину до особистої розмови із соціальним працівником. Це відправна точка у такому довгостроковому «лікуванні».
Хто дасть відповість перед матерями,матерями діти яких стали інвалідами внаслідок вакцинації або померли????