За електромобілями майбутнє світового автопрому. І нові винаходи у цій галузі зайве тому підтвердження. Наприклад, японська компанія Sumitomo разом із Кансайським університетом презентувала Energy Harvester, пристрій, що всередині шини генерує енергію, поки авто їде.

Він складається з двох шарів гуми, електроду та плівки. Під час руху протектор деформується, внаслідок чого негативно заряджена плівка взаємодіє з позитивно зарядженою. Так зі статичної електрики, що виникає в шині, утворюється чиста енергія.

Розробники визнають, що поки її замало, аби збільшити запас ходу. 

Проте Energy Harvester здатний живити систему контролю тиску в шинах. Також він стане у пригоді іншим пристроям на транспорті. Але про які саме компоненти йдеться, у Sumitomo не уточнили.

Ми вважаємо, що ця технологія має великий потенціал, як джерело живлення різних внутрішніх систем. І це дозволить заощадити заряд батареї.

Густаво Генрік Руффо, автор з Insideevs, зазначає, що насправді відомостей про пристрій ще замало, аби робити конкретні висновки про його ККД.

Ми поняття не маємо, скільки Energy Harvester можна розмістити в кожній шині. І як це може вплинути на баланс шин.

Він припускає, що невеличка коробка, яку ми побачили на презентаційних зображеннях, це лише перший етап впровадження такої технології. І в майбутньому Energy Harvester заповнюватиме весь внутрішній простір протектора.

Поки ми знаємо, що шини здатні зробити більший внесок у роботу авто, ніж звичайне зчеплення з дорогою. Вони можуть повернути частину енергії, яку машина витрачає під час руху.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти