За електромобілями майбутнє світового автопрому. І нові винаходи у цій галузі зайве тому підтвердження. Наприклад, японська компанія Sumitomo разом із Кансайським університетом презентувала Energy Harvester, пристрій, що всередині шини генерує енергію, поки авто їде.
Він складається з двох шарів гуми, електроду та плівки. Під час руху протектор деформується, внаслідок чого негативно заряджена плівка взаємодіє з позитивно зарядженою. Так зі статичної електрики, що виникає в шині, утворюється чиста енергія.
Проте Energy Harvester здатний живити систему контролю тиску в шинах. Також він стане у пригоді іншим пристроям на транспорті. Але про які саме компоненти йдеться, у Sumitomo не уточнили.
Ми вважаємо, що ця технологія має великий потенціал, як джерело живлення різних внутрішніх систем. І це дозволить заощадити заряд батареї.
Густаво Генрік Руффо, автор з Insideevs, зазначає, що насправді відомостей про пристрій ще замало, аби робити конкретні висновки про його ККД.
Ми поняття не маємо, скільки Energy Harvester можна розмістити в кожній шині. І як це може вплинути на баланс шин.
Він припускає, що невеличка коробка, яку ми побачили на презентаційних зображеннях, це лише перший етап впровадження такої технології. І в майбутньому Energy Harvester заповнюватиме весь внутрішній простір протектора.
Поки ми знаємо, що шини здатні зробити більший внесок у роботу авто, ніж звичайне зчеплення з дорогою. Вони можуть повернути частину енергії, яку машина витрачає під час руху.