Дронами зараз уже нікого не здивуєш. Вони знімають, збирають дані, стежать, доставляють, обприскують поля тощо. Єдина їхня проблема — це слабка витривалість. Розв’язати її, хоча б частково, може горизонтальне крило. В цьому впевнені у французькій компанії Drone Volt. Принаймні завдяки такому апгрейду однойменний коптер тепер перебуває у повітрі на 20 хв довше. Окрім цього, збільшилася його вантажність.

Звісно, це не перший подібний експеримент у галузі дронобудування.

Протягом останніх років багато розробників намагалися об’єднати крила та гвинти в одному пристрої. 

Та слабке місце таких конструкцій — це власне перехід із вертикального режиму польоту у горизонтальний.

 Drone Volt

Щодо Drone Volt, то на сайті компанії зазначено, що системи їхнього коптера перемикаються в автоматичному режимі. Тому фахівці припускають, що основним режимом польоту в ньому є саме автопілот. Це дозволить використовувати безпілотник у галузі доставляння. Збільшена до 1,6 кг вантажність також на це натякає.

Drone Volt є у двох модифікаціях: із розмахом крил 230 см та 270 см.

Коптер модульний, тобто крила та хвіст завжди можна зняти. Але тоді на землю він спуститься значно швидше — не за 60 хв, а за 40 хв. 

Також розробник пропонує три конфігурації:

  • Security з камерою, що має 20-кратний зум, та термодатчиками;
  • Lidar, що ідеально підходить для 3D-картографування з високою роздільною здатністю;
  • Photogrammetry, що має RGB-камеру з можливістю кінематичного позиціювання в реальному часі для точності аж до сантиметрів.

Кожен із цих обвісів можна придбати окремо як додатковий аксесуар.

У стандартній комплектації Drone Volt може передавати дані на відстань до 500 м. Та розробники обіцяють надати можливість розширити цей діапазон удвадцятеро.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти