Велосипед Delfast — розробка однойменного українського стартапу. 2017 року вони так зацікавили спільноту на Kickstarter, що зібрали потрібні 50 тис. $ за два дні. Але що лишилося за лаштунками успіху? Ми поговорили із засновником компанії Данилом Тонкопієм, щоб дізнатися більше.

Як з’явився Delfast

З 2014 року компанія працювала у сфері кур’єрської доставки, використовуючи електровелосипеди. В процесі було випробувано багато моделей, проте жодна так і не досягла потрібного рівня пробігу. Навіть дорогі варіанти із заявленим пробігом 150 км на практиці максимально видавали пробіг у 50 км на одному заряді. Тож після підготовки компанія взялася за розробку власної моделі, і восени 2017-го запустила програму спільнокошту на Kickstarter.

Для винаходу було обрано акумулятори, що виробляються в США та Японії, і підтримують до 3000 циклів заряджання. Зараз компанія планує запустити виробництво велосипедів в Україні.

Електровелосипед Delfast, винайдений в Україні, продається по всьому світу

Електровелосипед Delfast, винайдений в Україні, продається у всьому світі

Delfast встановив офіційний рекорд Ґіннесса, проїхавши 367 км на одному заряді без використання педалей.

Для порівняння: попередній світовий рекорд становив не більш ніж 80 км.

Характеристики

Основною особливістю електробайка є пробіг — залежно від швидкості, на одному заряді він може проїхати до 400 км. Навряд чи в побуті велосипеду знадобиться такий пробіг, адже навіть працівник кур’єрської служби за день не проїде більш ніж 160 км. Та водночас це може бути корисним, якщо планується далека подорож або довгий час велосипед не буде поблизу зарядних станцій. У разі повністю розрядженого акумулятора електробайк стане звичайним велосипедом, який рухається завдяки педалям.

Розробники пояснили нам, що такого пробігу вдалося досягти завдяки унікальному дизайну рами та елементів електроніки. Завдяки їм було суттєво зменшено витрати електроенергії, а отже, й пробіг.

Якщо заряджати велосипед від звичайної розетки, то кожні 100 км коштуватимуть близько 10 грн.
Головною задачею для розробників була максимізація пробігу на одному заряді, маст хев для кур'єрської служби.

Головним завданням розробників була максимізація пробігу на одному заряді, маст хев для кур’єрської служби.

Коротко про Delfast

  • мотор потужністю 750 Вт,
  • батарея 48В, 25.6 Аг,
  • шини 17″ x 2.50,
  • кольоровий LED-дисплей із двома USB-виходами,
  • зарядка з нуля до 100% — 5 годин,
  • Bluetooth,
  • Keychain,
  • кнопка старт/стоп,
  • віддалене керування,
  • сигналізація,
  • блокування мотора,
  • GPS-трекер (без сім-карти).

На відео електробайк їде 50 хвилин без використання педалей із середньою швидкістю 25 км/год.

Мобільний додаток

Для власників електробайка створено мобільний додаток, який дозволяє повністю контролювати транспортний засіб. Наприклад, при початку руху чи різких змінах швидкості на смартфон приходять push-повідомлення, а координати байка можна в режимі реального часу бачити на карті. Отже, вкрасти його буде дуже складно. Також додаток показує технічні параметри, як-от цикл батареї, максимальну швидкість, залишок пробігу тощо.

Завдяки цій програмі, говорить Тонкопій, було врятовано не один байк клієнтів компанії.
Мобільний додаток показує точні координати велосипеду й дозволяє бачити всю його статистику

Мобільний додаток показує точні координати велосипеда й дозволяє бачити всю його статистику

Delfast Top 2.0

Після успіху першої версії Delfast розробили вдосконалену, Top 2.0. В ній замінили мотор та бортову електроніку, щоб отримати ще більшу максимальну швидкість, більшу пікову навантаженість та не втратити у пробігу. Тор 2.0 швидко стала найпопулярнішою моделлю в лінійці.

Ціна

Найпростіша модель Partner коштує 4000$, Prime — 5200$, а Top обійдеться в 5850$. Кожен байк можна модифікувати під себе: обрати колір рами (7 варіантів), додати посилений обідок, шини, сидіння або відбійники.

Побачити унікальний український велосипед в роботі й спробувати його в дії можна буде 27 вересня в Запоріжжі на виставці «International IT Forum 2019». Також можна подивитися трансляцію форуму у нас на YouTube та Facebook.

«Зроблено в Україні: expo-zone» — спеціальна рубрика, створена за ініціативи International IT Forum, що відбудеться 27 вересня у Запоріжжі, та компанії Global Genesis. Ці матеріали розповідають про унікальні українські винаходи, які можна буде побачити та протестувати у виставковій зоні Форуму.

Засновник і керівник видання Tokar.ua. Програміст, адміністратор української Вікіпедії.

Підтримайте Токар
50 грн.

10% середньостатистичної статті,
або ж пів дня роботи нашого сервера

Підтримати
Ось вона, нагода стати причетним до розвитку незалежних медіа!
Коменти
Юрко

а яка вага цього чуда?