У липні цього року CEO Instagram Адам Моссері зробив заяву, що компанія переосмислює свій досвід і поступово змінює функціонал з метою боротьби проти булінгу . Наприклад, штучний інтелект може генерувати попередження про те, що ваш коментар може бути образливим. Це стимулює користувача тричі подумати, перш ніж писати.

У травні платформа почала тестувати відключення лічильника лайків та переглядів під постами в різних країнах. Зараз межі тестування розширилися.

Ми хочемо, щоб люди менше фокусувались на тому, скільки лайків отримує публікація, і більше зосереджувалися на спілкуванні з іншими людьми.

Марк Цукерберг

instagram

Як це працює?

Ваші підписники будуть бачити лише напис «Вподобали @username та інші».

Тільки ви знатимете точну кількість лайків на ваших постах.

Аби побачити їх, доведеться натиснути на «інші»:

instagram

Саме так користувач бачить кількість лайків під своїми постами

Це не вплине на алгоритми, які вирішують, що б ви хотіли бачити у своїй стрічці частіше, що вам показати насамперед.

Які плюси та мінуси?

Від кожної вподобайки під фотографією ми отримуємо маленьку дозу дофаміну – гормону щастя. Це викликає звичку та бажання отримувати щораз більше. Якщо публікація не отримала реакції, на яку сподівалися – це прикро.

Нам подобається і схвалювати, і отримувати схвалення від інших. Бо, як відомо, homo est animal sociale (лат. «людина – істота суспільна»). До того ж, функціонал Instagram дозволяє це зробити в одну мить без особливих зусиль – просто натисни двічі і гортай стрічку далі.

Багато користувачів видаляють фотографії, які не отримують «достатньо» лайків. Було проведено низку досліджень щодо соціальних медіа та нездорової одержимості лайками. До речі, Instagram був визнаний найшкідливішою соцмережею для психічного здоров’я.

Звичайно, сервіс має і свої плюси – як-от можливість самовираження та відчуття присутності у соціумі. Але негативні фактори теж відчутні.

Зокрема, йдеться про такі речі, як тривога, депресія, самотність, якість сну та негативний вплив на ставлення до образу тіла.

Instagram

Instagram тестує прихований від аудиторії лічильник лайків. Як зазначено в додатку: «Ми хочемо, аби ваші підписники зосереджувалися на тому, чим ви ділитеся, а не на тому, скільки лайків набирає ваша публікація»

Приховування лайків допоможе зменшити інтерес до безглуздих змагань на кшталт «в кого більше вподобайок під фото».

Як, наприклад, протистояння між курячим яйцем і Кайлі Дженнер. Користувачі зможуть охочіше публікувати автентичний контент і те, що справді демонструє, ким вони є, не зважаючи на кількість лайків.

Instagram та реклама

Але є й стурбовані сторони – інфлюенсери та бренди. Для них лайки все ж є певним «критерієм успіху».

Зараз дуже вигідно та ефективно просувати будь-який продукт в соцмережах. Співпраця бренда та інфлюенсера робить рекламу «натуральнішою» і викликає довіру в клієнта. Хоч впливові блогери доволі самостійні (у сенсі, що і як рекламувати), але все ж прив’язані до кількості лайків та переглядів, бо це є показником ефективності співпраці, який впливає на суму виплати.

З іншого боку, це спонукає бренди почати звертати увагу на змістовніші показники, як-от охоплення чи покази та шукати інші способи просування, які будуть реально ефективними, а не прикритими «фейковою валютою лайків».

Є й імовірність, що інфлюенсери почуватимуться вільнішими, бо будуть виставляти те, що надихає, а не те, що набере більше лайків.

Це нововведення докорінно змінить характер і пейзаж нашої стрічки Instagram.

Коменти