Корпорація, популярність якої зараз спадає, вирішила «освіжитися». Це перше масштабне оновлення стилю сервісу, починаючи з 2013 року. Нова айдентика Yahoo! сигналізує про стратегічні зміни в компанії. А розпочалася вона зі зміни логотипу — дизайнери обрали насичений відтінок аристократичного фіолетового кольору. Всередині компанії процес ребрендингу жартівливо називали «Project Purple».
Над дизайном працювала студія Pentagram. Серед її клієнтів – London Fashion Week, Alexander McQueen, Audi, Rolls Royce, Samsung тощо.
Попри новий невимушений шрифт маленькими літерами, лого так само викликає приємну асоціацію радісного вигуку «yahooooo!». А от для контенту в соцмережах буде використовуватися спрощений лого у вигляді однієї літери «y!». Як пояснює Pentagram, і літера, і знак оклику нахилені вперед під кутом 22,5 градуси, що підкреслює імпульсивність та хвилювання.
Редизайн це не тільки лого
Новий інтерфейс додатку Yahoo!Mail тепер більш структурований.
Доступні й нові функції:
- сортування за категоріями;
- можливість налаштувати тему;
- скасування підписки;
- відстеження відправлених повідомлень
За вашим бажанням, додаток повідомлятиме про знижки на продукти поблизу.
У такий спосіб Yahoo! намагається повернути довіру після скандального злому 2013 року.
Тоді інформація з облікових записів трьох мільярдів користувачів (ім’я, адреси електронної пошти, паролі, дні народження, номери телефонів) була викрадена зловмисниками, згодом її продали рекламодавцям.
Компанія сфокусувалася на персоналізації, адже в нашу добу інформації занадто багато. Завдяки своїм новим продуктам, Yahoo! надає можливість користувачам ефективно відсіювати непотрібне і частіше бачити те, що дійсно цікавить.
Можливо, це підвищить популярність пошукового сервісу, який зараз посідає 4-те місце серед українських користувачів.