Корпорація, популярність якої зараз спадає, вирішила «освіжитися». Це перше масштабне оновлення стилю сервісу, починаючи з 2013 року. Нова айдентика Yahoo! сигналізує про стратегічні зміни в компанії. А розпочалася вона зі зміни логотипу — дизайнери обрали насичений відтінок аристократичного фіолетового кольору. Всередині компанії процес ребрендингу жартівливо називали «Project Purple».

Над дизайном працювала студія Pentagram. Серед її клієнтів – London Fashion Week, Alexander McQueen, Audi, Rolls Royce, Samsung тощо.

Попри новий невимушений шрифт маленькими літерами, лого так само викликає приємну асоціацію радісного вигуку «yahooooo!». А от для контенту в соцмережах буде використовуватися спрощений лого у вигляді однієї літери «y!». Як пояснює Pentagram, і літера, і знак оклику нахилені вперед під кутом 22,5 градуси, що підкреслює імпульсивність та хвилювання.

Yahoo!

Редизайн це не тільки лого

Новий інтерфейс додатку Yahoo!Mail тепер більш структурований.

Доступні й нові функції:

  • сортування за категоріями;
  • можливість налаштувати тему;
  • скасування підписки;
  • відстеження відправлених повідомлень

За вашим бажанням, додаток повідомлятиме про знижки на продукти поблизу.

Yahoo!

У такий спосіб Yahoo! намагається повернути довіру після скандального злому 2013 року.

Тоді інформація з облікових записів трьох мільярдів користувачів (ім’я, адреси електронної пошти, паролі, дні народження, номери телефонів) була викрадена зловмисниками, згодом її продали рекламодавцям.

Компанія сфокусувалася на персоналізації, адже в нашу добу інформації занадто багато. Завдяки своїм новим продуктам, Yahoo! надає можливість користувачам ефективно відсіювати непотрібне і частіше бачити те, що дійсно цікавить.

Можливо, це підвищить популярність пошукового сервісу, який зараз посідає 4-те місце серед українських користувачів.

Коменти