Творець легендарної гри UNO, американська компанія Mattel, випустила інклюзивну версію забавки. Тепер на всіх картках є шрифт Брайля.

UNO

Завдяки партнерству з Національною федерацією сліпих США, гра стала доступнішою для 7 мільйонів незрячих та слабозорих американців.   

Коробка містить шрифт Брайля на передній і задній стороні, який спрямовує гравців на UNOBraille.com, де вони можуть знайти інструкції для гри, що містять BRF (braille readable files) для завантаження. Також гравці можуть попросити розумних асистентів Amazon Alexa чи Google Home прочитати інструкцію вголос.

Той факт, що сліпа людина зараз може грати в класичну гру UNO, як зі сліпими, так і зі зрячими друзями чи членами сім’ї — це справді значущий момент для нашої громади. Я знаю, що сліпі люди у всій країні сприймуть цей важливий крок до більшої інклюзії та доступності

Марк Рікбобоно, президент Національної федерації сліпих

Це вже не перший проєкт компанії, спрямований на покращення інклюзивності гри. 2017 року була представлена UNO ColorADD – перша карткова гра для дальтоніків.

UNO

До того ж, два тижні тому Mattel випустила колекцію гендерно-нейтральних ляльок. Вони розроблені так, що їхній вигляд можна змінювати за допомогою різних зачісок, одягу та аксесуарів, які не обов’язково вписуються у гендерні стереотипи.

UNO

Підтримайте Токар
50 грн.

10% середньостатистичної статті,
або ж пів дня роботи нашого сервера

Підтримати
Ось вона, нагода стати причетним до розвитку незалежних медіа!
Коменти