За словами Facebook, вони активно працювали над ідеями, які допоможуть зменшити поширення дезінформації — на основі досвіду 2016 року. 

Ми несемо відповідальність за припинення втручань у вибори на нашій платформі

Залишився рік до нових виборів 2020 року в США і компанія розповіла про нові кроки, які захищатимуть демократичний процес.

Інформація про власника

Facebook стає прозорішим: тепер, якщо сторінка належить певній державі — це буде видно всім. Наприклад, якщо Росія є власником сторінки Facebook – цю інформацію не будуть приховувати й ви знатимете ворога… гм, власника, в лице. У новій вкладці «Організації, що керують цією сторінкою» буде міститися така інформація: юридичне ім’я, місто, номер телефону та веб-сайт організації.

Не менш важливо й те, що медіаресурси, «які повністю або частково підконтрольні уряду» (привіт, Russia Today), будуть позначені як «засоби масової інформації, що контролюються державою».

Ми стикаємося із хитромудрішими та витонченішими атаками з боку таких держав, як Росія, Іран та Китай, але я впевнений, що зараз ми більш підготовлені

Марк Цукерберг

Звіт про рекламу

Відтепер можна побачити, скільки кандидат витратив на рекламу у соцмережі, з поділом на державні та регіональні витрати. Це полегшить роботу журналістам, законодавцям та дослідникам. Їм стане простіше дізнаватися про рекламу, яку вони бачать. Так вони краще розумітимуть, на який географічний регіон націлений той чи інший кандидат.

Фактчекінг

Користувачів попереджатимуть про фейки. Якщо незалежні фактчекери аргументовано довели неправдивість інформації — ви будете в курсі. Помилкова інформація буде покриватися розмитим фоном із написом «Неправдива інформація». Аналогічну функцію використовують, коли попереджають користувачів про жорстокий контент. Ви все ще зможете переглянути оригінальний пост, але вам також запропонують прочитати аргументи та докази щодо неправдивості інформації.

Facebook

Так виглядатиме пост, якщо ви натрапите на фейк

До того ж, компанія (яка оголосила війну булінгу), заборонить рекламу, що націлена на приниження опонента та забруднення його репутації. Це ж стосується й реклами, яка закликає виборців не йти на вибори і стверджує, що «один голос нічого не змінить».

Facebook Protect

Плюс, соцмережа планує посилити захист акаунтів кандидатів та їхніх команд у Facebook та Instagram через програму Facebook Protect. Учасникам програми потрібно буде увімкнути двофакторну аутентифікацію. За їхніми сторінками будуть ретельно наглядати, аби запобігти спробам хакерського зламу. 

Не тільки соцмережі

Також Facebook виходить за межі Інтернету й інвестує 2 млн. $ в освітні програми та заходи з медіаграмотності. Це стимулюватиме людей перевіряти інформацію і не вірити кожному слову. Особливу увагу компанія приділяє розвитку критичного мислення серед молодих людей, які голосуватимуть вперше.

До речі, у Prometheus та EdEra є чудові (і безкоштовні) курси з медіаграмотності. 

Не полінуйтеся і пройдіть хоча б один з них. 

Підтримайте Токар
50 грн.

10% середньостатистичної статті,
або ж пів дня роботи нашого сервера

Підтримати
Ось вона, нагода стати причетним до розвитку незалежних медіа!
Коменти