Компанія Facebook Inc. показала новий логотип. Facebook просить своїх дизайнерів «погратися зі шрифтами» і обирає класику — стриманий шрифт без зайвого пафосу. На логотипі просто написано «Facebook», але з використанням м’яких кольорових градієнтів та трошки тоншого за попередній шрифту. Різні кольори для різних дочірніх компаній:

  • синій для соцмережі 
  • зелений – для WhatsApp
  • рожевий – для Instagram
Facebook

Кожному сервісу свій унікальний колір

Попри далеко неідеальну репутацію, компанія не соромиться і не намагається приховати своє ім’я, яке начебто може заплямувати репутацію інших їхніх продуктів. Починаючи з червня підпис «від Facebook» з’явився у всіх сервісах.

Упродовж найближчих тижнів він оновиться всюди, враховуючи новий веб-сайт компанії та маркетингові матеріали. Тобто замість традиційного синього — оновлений логотип із кольоровою персоналізацією під кожну компанію.

Facebook

Як виглядає зараз та як виглядатиме після оновлення

Facebook Inc. – не тільки соцмережа

Сам бренд був закладений соцмережею Facebook. І це не дивно, бо ця платформа фактично стала поштовхом до заснування компанії влітку 2004 року (а соцмережа була створена у лютому того ж року). Зараз це Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal, Calibra тощо.

У компанії завжди використовували логотип соцмережі для представлення її загалом. Але з моменту заснування минуло 15 років і організація вважає за потрібне відрізнятися від соціальної мережі, на основі якої будувалася.

За словами Антоніо Лусіо, директора з маркетингу, люди мають знати, які компанії виробляють продукцію та при цьому візуально відрізняти соцмережу та саму компанію.

Зміна бренду — це спосіб кращої комунікації між нашою структурою власності та людьми і підприємствам, які використовують наші послуги для встановлення зв’язків, обміну, створення спільнот та збільшення своєї аудиторії.

Facebook Inc. 

Засновники розглядали варіант зміни назви компанії, але проголосували проти, бо це могло виглядати, наче Facebook хоче сховатися від проблем за оновленням свого бренду. А це не так. Натомість ребрендинг — це спроба асоціювати бренд з іншими компаніями (як Instagram та WhatsApp). Бо усі знають, що соцмережа Facebook належить компанії Facebook Inc. А от з іншими дочірніми компаніями такої асоціації немає. Тільки є один фінансовий мінус — податок на бренд («brand tax»). Це результат додаткових витрат підприємств-гігантів на рекламу свого бренду та розповсюдження своєї продукції. Але це не стосується користувачів, бо сервісами можна користуватись безкоштовно.

Коменти

Євген

Схоже хтось не хоче, щоб у Facebook забрали WhatsApp та Instagram. Бо на цю новину перейшов за посиланням, де сказано про об’єдання у майбутньому всіх трьох під одним дахом. А ще раніше, здається звучала новина про примусовий розділ компаніі.

Олександр

Та коли ж вони той дизайн Фейбуку змінять вже?