Компанія Payoneer, яка працює з міжнародними грошовими переказами, показала новий звіт Global Seller Index, де описує демографічні та географічні зміни, що трансформують цифрову економіку світу. І от в третьому кварталі цього року Україна посіла 5 місце серед світових онлайн-продавців. А це ще не було Чорної п’ятниці! Попереду нас тільки Китай, США, Південна Корея та Британія.

Доходи українських онлайн-продавців зросли цього року на 52%, а сама кількість продавців — на 27%.
Win-win та гейміфікація процесу
3D-конфігуратори вже давно використовують автовиробники. Як приклад, новенький Chevrolet Corvette можна роздивитися на всі 360°. Милуйтеся інтер’єром й екстер’єром спорткара в різних кольорах, при цьому обираючи різні елементи декору, коліс тощо.
Так-так, є продукти, для яких 3D-конфігуратора недостатньо. Приміром, парфуми — тут важливо відчути запах.
Але все ж таки об’ємні моделі підвищують конверсію більшості товарів і зменшують шанс на повернення продукції незадоволеним покупцем.
Особливо це актуально для меблів. Наприклад, покупець одягає окуляри доповненої реальності й приміряє реалістичну 3D-модель дивана прямо у своїй квартирі. Та що там, навіть спеціальні окуляри не потрібні — достатньо звичайнісінького телефона. IKEA вже давно випустила додаток, в якому можна обрати серед тисячі товарів і в онлайн-режимі «приміряти» їх до загального стилю кімнати. Користувач одразу чітко бачить підійде ця канапа чи треба пошукати іншу. Плюс, такий інтерактив нагадує гру і тому не просто полегшує процес, а ще й приносить задоволення. У підсумку всі сторони задоволені — як покупці, так і продавці.
Варіативність
3D-моделі навіть дають змогу відчути себе певною мірою художником. Хочете створити унікальну пару кросівок? От вам базова біла модель — декоруйте її як заманеться.

Самостійно обирайте колір, візерунок, форму підошви, шнурки тощо
Реалістична 3D-модель дає змогу покупцю створити товар, який повністю задовольняє його потреби. Більше варіантів та можливостей для покупців = більше попиту та прибутку для продавців. Інтерактив у суміші з 3D втілює поєднання покупок та ігор — а це подвійна доза дофаміну. Онлайн-магазинам вже недостатньо мати приємний інтерфейс та зручну навігацію. Тепер вони мають робити процес шопінгу цікавішим та більш персоналізованим.