Покупці витратили 2,9 мільярда доларів за допомогою своїх смартфонів, що на 800 млн більше за показник 2018 року. Саме про такі результати йдеться у звіті Adobe. Цього року 39% покупок у Чорну п’ятницю було зроблено зі смартфонів, що на 6% вище за торішній показник.
Всього 29 листопада 2019 року було витрачено 7,4 млрд доларів (6,2 млрд — показник 2018 року), середній чек становив 168$.
Найпопулярнішим товаром у Чорну п’ятницю стала техніка.
Серед лідерів, зокрема:
- ноутбуки Apple,
- навушники AirPods,
- ігрові приставки Nintendo Switch,
- телевізори Samsung,
- смартфони.
Зі свого боку, геймери віддали перевагу відеоіграм FIFA 20 та Madden NFL 20.
На відміну від 2018 року, більшість наших читачів віддає перевагу читанню Tokar.ua зі смартфона, сьогодні їхня частка становить в середньому 60%.
Цьому є кілька пояснень. По-перше, нові швидкі сайти та мобільні додатки роблять покупки в онлайні простими й швидкими, особливо якщо користуватися Apple Pay або Google Pay. А ще великі екрани смартфонів вже не викликають нападів клаустрофобії, як раніше.