Сподіваємося, наші читачі відповідально поставилися до святкової ілюмінації у новорічні дні, тож їхні оселі не перетворилися на Помпеї. На превеликий жаль, в новорічні свята, особливо у постсовєцьких країнах, зростає кількість пожеж з епіцентром у квартирах та будинках. Утім, замість профілактичної роботи, ми вирішили звернути вашу увагу на першу у світі пожежну машину із повністю електричним приводом.

Концепт пожежної машини.

Попри те, що серійне виробництво досі не налагоджене, цей протипожежний малюк покликаний покращити роботу пожежних відділків у всьому світі. Розробило автівку славетне австрійське дизайн-бюро Rosenbauer, відоме своїми проєктами для державних інституцій.

Це диво техніки є вкрай ергономічним його корпус дозволяє розмістити максимальну кількість приладів та екіпірування, водночас не перешкоджаючи доступу до них. Автівка акцентована на доступності загалом: кліренс регулюється між 10 і 50 сантиметрами, дозволяючи будь-кому отримати повний доступ до інвентарю.

В пожежній машині є чотири рівно пропорційні зони,  де можна розмістити як танкери із водою, так і команду. 

Спеціальний бортовий комп’ютер в кабіні водія контролює майже всю ІоТ-систему машини. В корпусі розміщені високоякісні динаміки, аби комунікація між всією командою не втрачалася ані на мить і була максимально синхронною.

Випробування пожежного електрокара в режимі активної роботи.

Звісно ж, пожежну машину спорядили Wi-Fi модулем, який дозволяє не тільки виконувати самостійні операції та синхронізуватися із відділком, але й дистанційно контролювати сторонні пристрої  дрони, наприклад.

Окрім повного приводу та камер зусібіч, пожежна машина має спеціальні сенсори, подібні до автопілота Tesla, які реагують на сторонні автівки й дозволяють водіям краще орієнтуватися в екстремальних умовах. Грамотно розташована модульна система, про яку ми згадували раніше, забезпечує рівномірне навантаження на обидва боки машини.

Список можливостей з офіційної брошури.

Два електричні мотори дозволяють автівці не лише уникнути проблем із заправлянням, але й повноцінно працювати із помпою більш ніж пів години.

Оголошена вартість цього дива техніки становитиме понад 1 100 000 доларів. Серійне виробництво планується за наявності попиту на перші моделі, який не мав би бути великим. Та річ в тім, що навіть у Сполучених Штатах кожна друга пожежна автівка має неабияку вислугу, приблизно 15 років.

Очікується, що найближчим часом настане епоха масової заміни старих пожежних машин на новітні, а отже почнеться новий етап боротьби з бензиновими двигунами та викидами в атмосферу. А як на ваш погляд, чи зможуть електрокари витіснити двигуни внутрішнього згоряння і в промисловій техніці?

Коменти