Допоки маршрутки українських мегаполісів ще не розвалилися, титани світового автопрому вирішили прийти на допомогу людству, запропонувавши концепцію аеротаксі — летючого апарату із вертикальним підйомом. На виставці CES2020 представили повний концепт цього дива техніки.

Майбутнє аерокосмічної індустрії від Uber та Hyundai

Майбутнє аерокосмічної індустрії від Uber та Hyundai

Усе відбулося в межах програми Uber Elevate, що стартувала 2016 року. Її присвячено розробці чотиримісних літальних апаратів, а також повсюдної мережі аеротаксі з пересадними вузлами, подібно до залізничних сполучень. Розробляли концепт як інженери компаній, так і сторонні підрядники-ветерани: Aurora Flight Sciences, Bell Helicopter та Mooney International.

Попри безліч усіляких концептів, розроблених в межах Uber Elevate, фаворитом все ж став пілотний проєкт Uber Technologies та Hyundai.

На виставці CES 2020 представники Hyundai і Uber Technologies показали новий макет електричного аеротаксі й розповіли подробиці про літальний апарат, який отримав назву S-A1. Його спорядили аж вісьмома роторами: чотирма для горизонтального польоту і чотирма для вертикального зльоту й посадки. Максимальна швидкість, за словами інженерів, становитиме 290 км/год, а діапазон висоти польоту 75-250 метрів, залежно від погодних умов та довкілля.

Транспортний вузол-модуль для аеротаксі, з якого виїжджатимуть маленькі автівки Hyundai

Транспортний вузол-модуль для аеротаксі, з якого виїжджатимуть маленькі автівки Hyundai

У Hyundai стверджують, що акумулятор цього аеротаксі повністю заряджається за 10 хвилин, а запас ходу становить майже 100 кілометрів. Розрахований на чотири пасажирські місця, Hyundai SA-1 буде ще тихішим за поліційні «тойоти» — заявлений шум становить 67 децибелів на висоті 75 метрів над поверхнею. Аеротаксі буде пілотованим, проте в майбутньому розробники планують доопрацювати літальні апарати з можливістю автономних польотів.

Утім, аеротаксі SA-1 не є одиничним виробом інженерів, адже їхня кінцева мета — створити повноцінну інфраструктуру для майбутніх аеротаксі. Передбачено, що аеротаксі сідатиме на окремі модулі зльоту-посадки, які за великої кількості аеротранспорту слугуватимуть транспортно-пересадними вузлами.

Власне, автономний Hyundai PBV

Власне, автономний Hyundai PBV

Не забули диваки з Hyundai й про наземний транспорт: між модулями курсуватимуть безпілотні автобуси PBV, схожі на класичні трамваї у Сан-Франциско. Сподіваємося, що хоча б у цьому громадському транспорті нарешті встановлять модулі безконтактної оплати проїзду.

Підтримайте Токар
50 грн.

10% середньостатистичної статті,
або ж пів дня роботи нашого сервера

Підтримати
Ось вона, нагода стати причетним до розвитку незалежних медіа!
Коменти
Иван

В трамваях и троллейбусах г. Днипро уже давно стоят модули безконтактной оплаты:)