Дивовижне і величезне судно з обкладинки статті назване на честь відомого норвезького дослідника — Руаля Амундсена, який усе своє життя присвятив дослідженню арктичних теренів. Лайнер побудований на його батьківщині — Норвегії — круїзною компанією Hurtigruten, яка працює на морських маршрутах у приполярній зоні на півночі Норвегії.
Отож, це — перше в історії гібридне дослідницьке судно, створене не тільки для дивакуватих розумників у білих халатах. Родзинкою проєкту є величезна туристично-розважальна складова, яка, судячи з усього, хоче певною мірою комерціалізувати проєкт. Завдяки цьому суворий побут полярних дослідників не торкнеться екіпажу, адже тут є басейни, ресторани (як генделики, так і люксові заклади), місця для прогулянок палубою та комфортабельні каюти-номери.
На щастя, проєкт за роки розробки зі стадії концепту перетворився в повноцінний крейсер, який подолав шлях із Норвегії до Аляски через Північно-західний прохід, і перевіз на своїм «горбі» майже півтисячі осіб. Утім, досить про «начинку». Погляньмо на дивовижний інтер’єр та інші цікавинки.

Roald Amundsen зовні та всередині.
Басейн — неодмінна принада будь-якого люксового готелю, комплексу чи лайнера. Як інтер’єр, так і екстер’єр витриманий у стилі скандинавського мінімалізму, зі збереженням перетинів модерного дизайну та старовинних традицій жителів приполярної зони.

Лаунж-зона для любителів селфітися із білими ведмедями.

Територія кавування, теревенів та відпочинку.

Відвідати сауну на лайнері, що мандрує Арктикою — стає реальністю.

Затишний номер зі спеціальною панорамною зоною.
Попри розкішний вигляд та повноцінний комфорт для усіх пасажирів, судно обладнане, насамперед, для науковців, а отже, конструктори та дизайнери подбали й про їхню сферу.

Лабораторія на Roald Amundsen.

Під час пошуків золота Полуботка знайшли кістки невідомої тварини.

Відсіки для запуску батискафів.
Ідею, концепт та напрям розробляла компанія Hurtigruten — головна морська фірма норвезького узбережжя. Маючи неабиякий досвід судноплавства, в ній почали розширювати напрям круїзних лайнерів — так і народився MS Roald Amundsen, названий на честь «Наполеона полярних країн».
Сьогодні MS Roald Amundsen бореться за право першого у світі електросудна, яке може пробити усі типи криги Арктики. У травні 2020 року судно повернеться до Ванкувера, аби згодом дійти до Аляски.
Ну а ми чекаємо Roald Amundsen у гості на теренах Чорного моря (бажано з бойовими крейсерами НАТО).😉