Трохи більш ніж мільярд доларів щомісяця — саме стільки отримував YouTube від реклами протягом 2019 року. Нещодавно Alphabet опублікувала свій перший звіт із часу вступу на посаду гендиректора Сундара Пічаї.

Google придбала YouTube 2006 року за 1.6 млрд доларів. 2019 року лише прибутки від реклами перевищили цю суму майже у 10 разів. При цьому останній квартал 2019 року приніс компанії 4.72 млрд доларів США. Проти минулого року рекламні прибутки зросли на 36% — з 11 до 15 млрд доларів.

До вищезгаданих 15 млрд не включені доходи від платформи YouTube TV та YouTube Premium.

На перше січня 2020-го у світі нараховувалось приблизно 2 млн користувачів YouTube TV. Ще понад 20 млн осіб придбали YouTube Premium. Обидва сервіси, разом із продажами Google Pixel та розумної колонки Google Home, принесли Alphabet ще 5.3 млрд доларів.

На думку Пічаї, кращий таргетинг допоможе збільшити прибуток відеохостингу.

Google Search залишається основним підрозділом корпорації. 2019-го він дав дивовижні 98 млрд $ прибутків. Лише за 4-й квартал 2019 року Search згенерував 27 млрд $ виторгу.

«Хмарний» бізнес Google дав прибуток у 8.6 млрд доларів, із них 2.6 млрд отримані за 4 квартал. Такі цифри поки далекі від прибутків Amazon, яка у 4 кварталі 2019 отримала 10 млрд доларів. Однак, на відміну від Amazon, 2019-го «хмарні» прибутки Google зросли на 50% проти попереднього року.

Все ж не обійшлося без ложки дьогтю в бочці меду. Чистий прибуток Alphabet становив 46 млрд доларів із 47 прогнозованих. З цієї причини акції корпорації різко просіли в ціні на 4 відсотки після публікації звіту.

Також читайте: Як видалити чи тимчасово приховати акаунт на YouTube.

Підтримайте Токар
50 грн.

10% середньостатистичної статті,
або ж пів дня роботи нашого сервера

Підтримати
Ось вона, нагода стати причетним до розвитку незалежних медіа!
Коменти
kek

Прибутки ростуть) а у нас “Новий економічний курс” -)