Сучасні проблеми заторів та міського трафіку разом з екологічним шляком, що творять дизельні автівки, спонукали дизайн-агенцію Gordon Murray Design (засновник — автор дизайну суперкара McLaren F1) до креативного рішення. Великим містам необхідно не тільки зменшити кількість викидів, але й кількість автівок на дорогах.

Парубок електромоторний і його конструкція.

Аби досягнути цієї мети, креативне панство пліч-о-пліч з Yamaha Motors розробило MOTIV — ергономічне втілення філософії відповідальності, спадщину Формули-1 та, звісно ж, натхненний мотоциклами дизайн. Ключова суть проєкту — максимальна мобільність за мінімального розміру.

Проєкт, що ґрунтується на комфорті та розвантаженні трафіку, планують використати як одне з розв’язань проблеми заторів.

Автівка створена за патентованою технологією iStream Superlight — це метод конструкції, який містить надміцний алюміній та композитні сплави. Попри розмір та лишень одне місце, MOTIV здатний адаптовуватися до перевезень будь-якого типу. Наприклад, двох кавунів.

Не забули автори й про інклюзивність: пасажирське сидіння має спеціальні кріплення для інвалідного візка.

Враховуючи тенденцію сучасного стилю життя у місті, салон облаштовано для максимально комфортної роботи з ноутбуком, або для звичайного чаювання. Електромотор потужністю 27 к.с. живиться завдяки 17,3 кВт · год батареї, а отже, запас ходу становить приблизно 100 кілометрів на одному заряді. Сам процес зарядки, до речі, триває 45 хвилин.

Двері безпілотника відкриваються вгору, і не мають жодних механічних ручок: у MOTIV вмонтовано безконтактну систему доступу. Як і більшість сучасних електрокарів, цей малюк отримав вбудований клімат-контроль, розширену систему автопілота та панорамний дах. Пташиний послід ще ніколи не був так близько до вашого обличчя.

Рендер салону MOTIV.

Технологічні особливості MOTIV роблять його більш схожим на квадроцикл, аніж на автівку, проте рівень безпеки малюка цілковито відповідає сучасним стандартам серійних легкових автомобілів. Масове виробництво планується запустити одразу ж після того, як MOTIV сертифікують для доріг загального користування.

Завдяки своїй інноваційній конструкції MOTIV став першим квадроциклом із рівнем пасивної безпеки як у звичайних легкових автомобілів. В Gordon Murray Design готові налагодити масове виробництво транспортних засобів протягом 2-5 років після того, як їх сертифікують для доріг загального користування.

Підтримайте Токар
50 грн.

10% середньостатистичної статті,
або ж пів дня роботи нашого сервера

Підтримати
Ось вона, нагода стати причетним до розвитку незалежних медіа!
Коменти