Коронавірус боляче вдарив не тільки по імунітету людства, а й по бізнесу. Деякі підприємства не витримують удару й зачиняються. З усім тим є й зовсім інша сторона бізнесу, котра процвітає (наче продавці квітів першого вересня). Окрім виробників антисептиків та туалетного паперу, також виграють стрімінгові сервіси й ігрові платформи.

Через карантини в багатьох країнах люди працюють віддалено, а діти не ходять до школи. Це підштовхує користувачів більше часу проводити в інтернеті: дивитись фільми, серіали, грати в ігри тощо.

Так, наприклад, Steam б’є рекорди: на платформі одночасно онлайн перебували понад 20 млн гравців. З них приблизно 1 млн грали у CS:GO. А Facebook відчайдушно намагається боротися з усіма фейками про коронавірус.

Netflix та YouTube також дуже вигідна самоізоляція – сидячи вдома, люди буквально навалюються на стримінгові платформи (зізнавайтеся, ви серед них?). Через що у ЄС висловили занепокоєння, що мережа може просто не витримати такого трафіку. Тому єврокомісар Тьєррі Бретон закликав Netflix та інші стримінгові платформи понизити якість трансляції за замовчуванням. 

Netflix погодились знизити бітрейт приблизно на 25% терміном на один місяць.  

Кажуть, що ви не помітите особливої різниці у якості відео. YouTube, починаючи з сьогодні, також знизив якість.

Закликаємо і вас поставитись до цього відповідально: не переглядайте відео в HD якості, якщо в цьому нема потреби, мийте руки з милом та стежте за своїм здоров’ям. А ще прочитайте добірку хороших новин про коронавірус. Ну правда, вони дуже хороші!

Коменти