Половина усіх викидів у повітря в Лондоні припадає на дорожній транспорт. Мерія вважає, що це спричиняє сотні передчасних смертей щороку і провокує розвиток астми та легеневих захворювань в молоді. Щоб уникнути цього, мерія запровадила кампанію #LetLondonBreathe і виділила спеціальну зону міста, де викиди від транспорту будуть мінімальними.
У межах проєкту у Лондоні з’явилася перша вулиця, де можна зарядити електрокар напряму від ліхтарів. Проєкт розробляє компанія Siemens, яка за останні роки добряче розвинула «зелену» частину свого бізнесу.

Візуалізація проєкту для #LetLondonBreathe.
Компанія встановила 24 зарядні пристрої на Сазерленд-авеню у Вестмінстері. Вони дозволяють заряджати електрокари прямо від вуличних ліхтарів. Через це вулицю й назвали Electric Avenue — і вона перша у світі, де ліхтарі не тільки освітлюють вулицю, але й годують електродвигуни.
Загалом ситуація з електрокарами у Лондоні позитивна — зараз у місті приблизно 200 точок зарядки. Дослідження показують, що кожен другий водій готовий придбати електрокар, якщо інфраструктура буде ще доступнішою. Саме тому Siemens вже намітила перетворити 1300 вуличних ліхтарів на самостійні зарядні точки.
Крутість технології полягає у тому, що для її всебічного розвитку не потрібні великі вкладення — система використовує наявну вуличну інфраструктуру. Не треба прокладати кабелі, переривати ключові вулиці чи просто втручатися в міське життя. У ліхтарі буде встановлено лічильник, який рахуватиме використані кВт-год і виставлятиме рахунок клієнтові. Щось схоже на платні паркінги.
36% опитаних Siemens осіб висловили занепокоєння щодо того, чи буде достатньо їхнього акумулятора для щоденних поїздок містом. У німців зазначають, що стандартний ліхтар зможе за ніч зарядити автівку приблизно на 220 кілометрів ходу, а гібридам для повного щастя вистачить двох з половиною годин.

Візуалізація проєкту для #LetLondonBreathe.