Американський стартап EcoCart нещодавно зібрав $3 млн на створення безплатного розширення для браузера, яке допомагатиме зменшувати викиди вуглекислого газу при замовленні у вибраних торгових точках. У останньому раунді фінансування ініціативу підтримали Base10 Partners, венчурний фонд співзасновника PopSugar Браяна Шугара, та бізнес-інвестори, як-от Бен Джаббаві (засновник Privy), директор Blue Bottle Coffee Браян Міхан та ін.

Після запуску в жовтні 2020 року? до платформи приєдналося понад 10 тисяч компаній, серед яких є і Vans, Levi’s, Footlocker та Sephora. При реєстрації бреди сплачують комісійні внески, а в обмін на це програма скеровує трафік на їхні сайти за стандартною моделлю партнерського маркетингу. Частина прибутку потім використовується для того, щоб допомогти користувачам компенсувати емісію з їхніх покупок – тобто для інвестування в сертифіковані екологічні проєкти.

Користувач може заробляти бали для придбання подарункових карт

Користувач може заробляти бали для придбання подарункових карт

Використовуючи такі сервіси, як BlueSource і Climeco, додаток допомагає знаходити й об’єднувати проєкти з компенсації викидів, котрі можуть фінансувати організації.

До цієї ініціативи співзасновники EcoCart Пітер Тумі та Дейн Бейкер створили стартап з оренди обладнання для активного відпочинку, спрямований на зменшення купівлі нових товарів та відходів від неекологічного виробництва і споживання.

Ідея заснування EcoCart народилася із власного досвіду:

Ми самі неодноразово стикалися з такою проблемою. Нам дуже добре знайомі труднощі, пов’язані з підтриманням екологічного способу життя

Бейкер в інтерв’ю TechCrunch

EcoCart доступний як плагін для електронної комерції та як розширення для браузера, обидва оцінюють певні чинники онлайн-замовлення для розрахунку “вуглецевого сліду” – а саме витрати матеріалів на виготовлення товару, відстань доставляння і вагу посилки.

Ця ініціатива допомагає повернути час назад та компенсувати десятиліття експлуатації нашої планети. Засновники EcoCart дають можливість мільйонам користувачів робити покупки без подальших викидів вуглекислого газу завдяки новому стандарту для роздрібної торгівлі, доставляння їжі тощо

Кріс Зеолі, директор Base10 Partners

Щойно вуглецевий слід вашого замовлення розраховується, EcoCart компенсує його, фінансуючи екопроєкти на ваш вибір. Поміж них – захист лісів у штаті Массачусетс, постачання чистої води сільським спільнотам у Камбоджі, допомога з будівництва вітрових турбін у Туреччині тощо.

Використовуючи EcoTool, приблизно чверть користувачів компенсували «неекологічність» своїх покупок під час оформлення замовлення, що в сукупності нейтралізувало приблизно 12 млн кг. CO2.

TreeClicks – схожий плагін для браузера, який допомагає покупцям компенсувати викиди. На його платформі працюють понад 50 тис. магазинів, зокрема Amazon, AliExpress, Airbnb, Expedia, Ikea та Adidas. За даними компанії, якби кожен американський покупець скористався TreeClicks, загальна сума коштів допомогла б профінансувати проєкт з посадки дерев на території, що дорівнює за площею Ірландії.

Читайте також, що Єврокомісія визнала атомну енергетику не менш екологічною за відновлювану.

Коменти
Василько

Оце розводняк для компаній та стеження за користувачами. Де тут екологія? За цим всим є прибуток, а не екологія. Це як Ді Капріо після промови на Оскарі про екологію полетів на літаку до своєї дизельної яхти святкувати нагородження Оскаром )) “При реєстрації бренди сплачують комісійні внески, а в обмін на це програма скеровує трафік на їхні сайти за стандартною моделлю партнерського маркетингу.