Amazon відстежуватиме порухи мишки та клавіатуру працівників служби підтримки. Про це стало відомо з документа, який отримало видання Vice. Таким чином компанія хоче вберегти цінну інформацію від недобросовісних працівників і хакерів.

В документі стверджується, що Amazon розглядає два варіанти розвитку подій. За першого компанія придбає програми, які записують усі натиски клавіатури та порухи мишки. Це вкрай малоймовірний варіант. Річ у тому, що у США існують законодавчі перешкоди для відстежування натиску клавіш. Тож, якщо Amazon наважиться на таке, держава сама зможе натиснути на компанію.

Більш ймовірно звучить купівля програмного забезпечення, яке створює цифровий профіль на основі природних порухів мишки та натисків на кнопки. Воно запам’ятовує ритм набору тексту, патерни у порухах мишкою і навіть те, як користувач тримає пристрій. Так легко визначити іншу особу і вчасно заблокувати їй доступ.

Через «зламані» профайли працівників хакери можуть проникати до внутрішніх мереж і красти інформацію. Найвідомішим подібним випадком є «злам» Twitter торік улітку.

Документ відзначає високий ризик крадіжки даних через те, що більшість робітників працює із дому. В одному з прикладів описується, як сусід працівника вирішив тихцем подивитися, що купують знаменитості. Для цього він проник у внутрішню мережу, поки товариш відлучився. Крім того, в Amazon наголошують, що через карантин неможливо належно перевірити нових працівників.

Насамкінець відстеження необхідні, бо компанія працює в «корумпованих і небезпечних державах», як-от Філіппіни та Індія. В таких країнах хакери можуть просто викупити необхідні логіни й паролі, щоб безперешкодно пробратися у внутрішні мережі компанії.

Підтримка безпеки та конфіденційності даних клієнтів і співробітників є одним з наших найвищих пріоритетів. Хоча Amazon не ділиться подробицями щодо технологій, які використовує, ми постійно досліджуємо та тестуємо нові способи захисту особистих даних, поважаючи конфіденційність наших співробітників.

Барбара Аграйт, старший менеджер зі зв’язків з громадськістю Amazon

Загалом, Amazon хоче звести злами аккаунтів співробітників підтримки до нуля до кінця наступного року.

Також читайте: Чому зникають комахи і хто в цьому винен?

Коменти