Згідно з опитуванням 10 тисяч підлітків у США, проведеного компанією Piper Sandler, Twitter та Facebook мають серед опитаних мінімальне охоплення. Звіти охоплюють соціальну, культурну та економічну сфери життя тінейджерів. Поміж тенденцій: робота на неповний день, технології, щеплення, спосіб оплати за товари та послуги (готівка досі впевнено тримає першість, на другому місці – Apple Pay), найпопулярніший сайт електронних продажів, улюблена та найвпливовіша знаменитість, бренд, ЗМІ тощо.

На питання щодо улюбленої соцмережі 35% респондентів назвали фаворитом Snapchat. Далі йдуть TikTok (30%) та Instagram (22%).

Лише 2% опитуваних позначили як улюблені соцмережі Facebook і Twitter.

Підлітки – це своєрідний актив соцмереж, залучення якомога більшої їх кількості як користувачів прямо збільшує доходи компаній. Twitter став гарячою точкою для журналістів, політиків та публічних осіб, особливо – під час президентських перегонів у США та на тлі антирасистських протестів, у Facebook здебільшого «мешкають» бебі-бумери й представники покоління Х та Y.

Підлітки ж активно користуються платформами для обміну фото й відео, як-от Instagram і TikTok; популярність Instagram не зменшується, попри те, що тінейджери чимраз частіше відмовляються від використання «материнського» сайту – Facebook.

Натисніть, щоб отримати доступ до 3bad99c6-e44a-4424-8fb1-0e3adfcbd1d4.pdf

Труднощі із залученням нового покоління користувачів соцмережі намагаються розв’язати по-різному. Instagram, приміром, додала на свою платформу функцію коротких відео, скопіювавши в такий спосіб TikTok. Також в Instagram працювали над окремим застосунком для дітей, молодших за 13 років – Instagram Kids, однак, попри запевнення компанії, що застосунок міститиме спеціальні механізми для батьківського контролю, ці розробки відклали через негативну реакцію критиків і законодавців.

А незалежне розслідування, проведене журналістами Wall Street Journal на підставі внутрішніх документів, переданих владі та ЗМІ колишньою співробітницею Facebook Френсіс Хоген, свідчить, що у компанії знали про негативний вплив Instagram на психологічне здоров’я дівчат-підлітків, однак приховали цю інформацію на попередніх слуханнях у Конгресі.

Керівництво компанії знає, як зробити Facebook та Instagram безпечнішими, але не хоче вносити необхідні зміни, бо ставить свої астрономічні прибутки вище людей

Френсіс Хоген, колишня менеджерка з продукції Facebook

Читайте також

Літературний редактор.

Коменти