Google і Meta, а також іншим інтернет-платформам доведеться докласти максимум зусиль для боротьби з нелегальним контентом — або зіткнутися з неабиякими штрафами. Йдеться про необхідність дотримуватися нових правил, що їх було узгоджено країнами Європейського Союзу.

Перемовини тривали понад 16 годин. Закон про цифрові послуги (DSA) є ще одним елементом стратегії голови антимонопольного відомства ЄС Маргарет Вестаргер, спрямованої на приборкання американських технологічних гігантів.

Минулого місяця Вестаргер  домоглася підтримки 27 країн стосовно закону про цифрові ринки (DMA), який має змусити Google, Amazon, Apple, Meta і Microsoft переглянути свої основні методи ведення бізнесу в Європі. 

Нові правила зокрема забороняють рекламу, таргетовану на дітей, або ту, яка грунтується на конфіденційній інформації — про віросповідання, стать, расу й політичні переконання користувача.

Те, що є протизаконним в офлайні, тепер буде вивчатися й регулюватися в онлайні, і це не теорія, а реальність!

Маргарет Вестаргер

Компанії зобов’яжуть передавати відомості щодо алгоритмів їхньої діяльності наглядовим органам. Також вони муситимуть виплачувати 0,05% від загальносвітового річного прибутку для фінансування витрат на моніторинг того, чи виконують вони нові вимоги.

DSA почне діяти з  2024 року.

Нагадаємо, вже в травні Google заборонить стороннім застосункам здійснювати запис телефонних розмов власників гаджетів.

Коменти